Soutěž o učebnici 'email English'

Vydáno dne 28.03.2010

Soutěž z našeho seriálu Business English o publikaci nakladatelství Macmillan ‚email English‘, kterou jsme nedávno recenzovali.



Course Map (mapa kurzu)
 
 

Soutěž o učebnici


 

email English #############

soutěž je ukončena


V rámci našeho kurzu obchodní angličtiny jsme si pro vás připravili druhou soutěž spojenou s tématem Business English.

 

Co získá vítěz? ===============

Vítěz nebude jeden, ale rovnou tři.

Všichni získají skvělou učebnici email English, kterou do soutěže věnovalo nakladelství Macmillan.cz. Recenzi této knihy naleznete zde.

 
 

Jak se do soutěže zapojit?


Pokud sledujete náš online kurz obchodní angličtiny pravidelně, jistě jste si všimli, že pátá lekce byla zakončena testem, který obsahoval email, kde jste měli doplňovat správná slovíčka (převážně šlo o spojky).

V emailu se jednalo o stížnost, která přímo volá po reakci.

Vaším úkolem je odpovědět na tuto stížnost emailem, kde vše vysvětlíte a uvedete na pravou míru.

Přece jen jde pro vás o důležitého klienta, o kterého nechcete přijít. Pokud však nevysvětlíte nesrovnalosti, na které si stěžuje, dojde z jeho strany ke zrušení smluv.

 

Pro připomenutí zde uvádím plné znění emailové stížnosti:

 

Dear Mr Hanson,

We have been a client of yours for five years without any major problems.
We were, therefore, naturally very disappointed with the delivery we received from you this morning. I would like to draw your attention to the following problems we encountered.

Firstly, your freight forwarder delivered the crates to our office in Narrow Street despite our explicit instructions in the order to deliver the goods to our headquarters in Wide Street this time. I had called Ms White to make sure that you knew about the changes and I was assured that you had informed the driver as well.

Furthermore, when I checked the contents of the crates against the packing list, I discovered that two items were missing. I do realize that such mistakes can happen. I was shocked, however, to discover that a minimum of thirty supplied items had completely different specifications to those in our order.

I am aware that this sort of thing has never happened before, but I must point out that these discrepancies are causing us considerable inconvenience with our production line.

What is more, I have called your customer service department three times this morning, but there was only an answering machine. That is why I am informing you about this urgent matter by email and insist that you find an immediate solution.

I would also appreciate it if you could provide us with a credible explanation
as to how such a thing might have happened.

Unless you contact us today and rectify all the mistakes, we are prepared to terminate all our agreements as this is considered a serious breach of the contract.

Yours sincerely,

David Brown
Purchasing Manager


 

Tento email pak zašlete na vám již jistě známou adresu Michaela Skody (hlavní postava našeho seriálu). Jeho adresa je skodamichael@seznam.cz.

Pod svůj podpis v tělě zprávy nezapomeňte připsat svou přezdívku.

Pozn.: Nezasílejte tentokrát soukromou zprávu autorovi článku.

 

Jak dlouho máte na odpověď


Ač by si reálná situace určitě vyžadovala okamžitou reakci, dáváme vám čas na napravení situace u dodavatele delší.

Odpovědi zasílejte do 31. března 2010.


Ceny do soutěže věnovalo nakladatelství Macmillan, kterému bychom tímto chtěli za učebnice velice poděkovat.

Macmillan.cz
 
Přepis bublinkové nápovědy: