Help for English

Chad Vader 1x06

Komentáře k článku: Chad Vader 1x06

 

Pěkná ukázka

Hezká ukázka na porozumění textu. Díky

Perfektné pre učenie.
Chodím na h4e už rok a pol pravidelne každý deň. Študujem, nové aj staršie články, ale na túto sériu som nejako nemala šťastie? Novéé pre mňa. Hneď si idem pozrieť predošlé diely.
Btw Kind of makes znamená? rozumiem tej vete, že je to jeho spôsob ako prejavuje, že mu Chad chýba?

Nezapomeňte, že na každé slovo v textu lze dvakrát kliknout a slovníček Vám ho automaticky vyhledá. – na to nezabúdam. Tak som si na túto príjemnú službu zvykla, že som sa pristihla, mám tendenciu klikať na neznáme anglick slovíčka 2× aj na cudzích stránkach. Škoda, že to nemajú. Implementujte túto funkciu na celý net a ste za vodou :)

Vďaka za článok

Odkaz na příspěvek Příspěvek od ar vložený před 12 lety

Perfektné pre učenie.
Chodím na h4e už rok a pol pravidelne každý deň. Študujem, nové aj staršie články, ale na túto sériu som nejako nemala šťastie? Novéé pre mňa. Hneď si idem pozrieť predošlé diely.
Btw Kind of makes znamená? rozumiem tej vete, že je to jeho spôsob ako prejavuje, že mu Chad chýba?

Nezapomeňte, že na každé slovo v textu lze dvakrát kliknout a slovníček Vám ho automaticky vyhledá. – na to nezabúdam. Tak som si na túto príjemnú službu zvykla, že som sa pristihla, mám tendenciu klikať na neznáme anglick slovíčka 2× aj na cudzích stránkach. Škoda, že to nemajú. Implementujte túto funkciu na celý net a ste za vodou :)

Vďaka za článok

Re:

KIND OF + sloveso znamená, že to tak nějak je, tak trochu je…

I kind of like it – docela (tak nějak) se mi to líbí
He kind of fell – tak nějak / tak trochu upadl
It kind of makes you miss Chad – po tomhle se Vám po Chadovi tak trochu stýská, ne?

juchuuuuu! Chad mi fakt chyběl! díky :-)

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Marek Vít vložený před 12 lety

Re:

KIND OF + sloveso znamená, že to tak nějak je, tak trochu je…

I kind of like it – docela (tak nějak) se mi to líbí