Help for English

Mini HFE Day in Prague

Komentáře k článku: Mini HFE Day in Prague

 

Přihláška odeslána :)

Tak strašně ráda bych se zúčastnila… ale přijde mi nefér zabírat někomu místo, když jsem na EB Day letos byla a dva z výše uvedených seminářů absolvovala… navíc nejsem začátečník :-/

A kdy bude Setkání přátel H4E? :-)

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Lucka Skrčená vložený před 12 lety

Tak strašně ráda bych se zúčastnila… ale přijde mi nefér zabírat někomu místo, když jsem na EB Day letos byla a dva z výše uvedených seminářů absolvovala… navíc nejsem začátečník :-/

A kdy bude Setkání přátel H4E? :-)

Re:

Taky plánujeme, přesné datum ani místo zatím nevíme, možná Přelouč, možná Pardubice… pravděpodobně v říjnu ebo listopadu. Ještě uvidíme.

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Marek Vít vložený před 12 lety

Re:

Taky plánujeme, přesné datum ani místo zatím nevíme, možná Přelouč, možná Pardubice… pravděpodobně v říjnu ebo listopadu. Ještě uvidíme.

Re: Re:

OK, doufám, že se budu moct zúčastnit. :-)

Rád bych se zúčastnil, ale místo i datum jsou pro mě trošku z ruky. Je taky nějaká jiná možnost kde pochytit informace z těchto seminářů?

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Pakota vložený před 12 lety

Rád bych se zúčastnil, ale místo i datum jsou pro mě trošku z ruky. Je taky nějaká jiná možnost kde pochytit informace z těchto seminářů?

Re:

Bohužel zatím ne. Semináře jsou většinou pouze na jarním EnglishBooks Day v Berouně, a tentokrát některé i v Praze.

V psané podobě k dispozici nejsou. Omlouváme se.

Setkání v Praze

Taky bych se ráda zúčastnila, ale cesta do Prahy i při polovičním jízdném vyjde na 500 korun. V současné době si tento výlet nemohu dovolit.

wow, konečně něco v Praze, už se těšim…

Mám dotaz, zda je tento seminář zdarma? Nikde jsem neobjevila info o ceně. Děkuji.

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Leech vložený před 12 lety

Mám dotaz, zda je tento seminář zdarma? Nikde jsem neobjevila info o ceně. Děkuji.