Help for English

Oxford Practice Grammar - česká verze

Komentáře k článku: Oxford Practice Grammar - česká verze

 

Kterou?

Dobrý den.
Jsem věčný začátečník. Řekla jsem si, že to zkusím ještě jednou – naposledy. S maximálním možným nasazením. Našla jsem tento web, ze kterého jsem nadšená. Od září budu chodit jednou týdně do kurzu (A1). Ráda bych se dovybavila další literaturou.
Doporučil byste mi tuto Gramatiku nebo Essential Grammar in Use?
Myslíte si, že je lépe mít gramatiku a slovníky od jednoho nakladatele nebo to střídat?
Pokud jedna řada, tak Oxford nebo Cambridge?
Děkuji.

Re: Kterou?

Každé nakladatelství má lepší a méně dobré tituly. není důvod, proč by se člověk měl držet nakladatelství. Jde o knihu, ne?

skvělá pomůcka

Pořídil jsem si tuto studijní knihu ačkoliv nejsem zastáncem psaní do knih a musím říci, že jsem udělal dobře. Praktické rozdělení gramatických jevů a přehlednost, dávají této učebnici šťávu. Všechny lekce jsou v podobě testů též na přiloženém CD-ROM, jen je škoda, že není umožněna plná instalace do PC, bylo by pak možné program využívat i na notebooku bez CD mechaniky. Napadlo mne také cvičení opisovat celá, tak bych si mohl zlepšit i psanou formu jazyka, ale třeba přeci přehodnotím názor a začnu do těchto cvičebnic vpisovat… ;-) Oxford Practice Grammar jednoznačně doporučuji.

Ahoj, Mohl bych se zeptat? Je mi X let a ještě se necítím učit se aktivně anglicky. Vyplatí se učit už v “pubertě” a nebo je lepší začít později až bude určitý člověk rozumnější a silnější (duševně) ? Díky dominik :) .

Říká se:“Čím dřív, tím líp!” V pozdějším věku se musí vynaložit více úsilí. Vím to podle sebe. Co mladí lehce zvládají, mně trvá delší dobu.

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Anna vložený před 11 lety

Říká se:“Čím dřív, tím líp!” V pozdějším věku se musí vynaložit více úsilí. Vím to podle sebe. Co mladí lehce zvládají, mně trvá delší dobu.

Naprosto souhlasím.