Help for English

Výuka 'dálkařů'

 

Máte někdo zkušenost s výukou takzvaných dálkařů na střední či vyšší škole? Tahle parta (cca 11 lidí) jezdí 1× za 14dní a jakési 3 hodinové konzultace – což má být prostě výuka. A pak se jim prý dávají úkoly na doma.

Pokud tu nikdo se zkušeností není, jak byste to pojali vy jako učitel? Dostala jsem nabídku něco takového dělat, přestože vědí, že v tom nemám praxi. Takže bych si ráda něco ‘nastudovala’ :-).

Děkuji

Mám takovou zkušenost z pozice studentky vysoké školy. Výuka probíhala jako klasické hodiny, vlastně jediný rozdíl byl ve frekvenci výuky. Dostávali jsme hodně úkolů (povinných, ale i nepovinných), které jsme si zkontrolovali podle klíče, nebo v případě psaní jsme ho posílali k opravě. Slovíčka atd. jsme se měli (ideálně) naučit samostatně, v hodinách se hodně procvičovalo a konverzovalo.

Martino moc děkuji! Jsem ráda, že čtu ‘zkontrolovali podle klíče’. :-) trochu jsem se děsila, že by se očekávalo procházení úkolů společně a zabila se tím celá hodina :-?

Když jste z pozice studentky, musím toho využít a zeptat se – vyhovovalo vám to? Umíte si to představit nějak jinak (lépe)? Určitě bych se ptala i konkrétních studentů, ale ráda bych měla připravené nějaké návrhy, jak výuku pojmout :-) a víc hlav, víc ví :-)

Není zač :-) Vyhovovalo, resp. myslím, že vyučující dělala vzhledem k malé hodinové dotaci vše, co se dalo. A myslím si to i teď, z pozice učitelky. Určitě bylo fajn, že jsme writing mohli posílat mailem a dostali jsme zpětnou vazbu a přitom to “neukrojilo” ze školní hodiny.

 

Příspěvky mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé. Pokud máte účet můžete se přihlásit nebo se můžete přihlásit účtem na Facebooku.

Příspěvky v diskusi jsou majetkem jejich autorů. Provozovatel webových stránek Help For English za ně nenese zodpovědnost.