Help for English

Nechat/ponechat něco bezezměny

 

Ahoj.
Zasekl jsem se u překladu níže uvedené věty:

Věta:
Verzi licence prosím neměňte (musí zůstat ponechána – bezezměny)

Můj pokus:
Please don´t make any changes with the version of the licence (It must be left – without changes)

Přijde mi to ale nějaké divné. Podle mne ten můj překlad nedává smysl. Nevím ale jak na to lépe. Nic lepšího jsem nevymyslel jako samouk.

Pomůžete mi prosím s překadem. Prosím o překlad i textu v závorce.

Kontext:
Radím klientovi s nastavení programu krok po kroku, kde má co nastavit.U licence je nutné, aby verzi nechal být tak, jak je aktuálně nastavena v programu, aby ji neměnil…nechal bezezměny.

Pomůžete mi prosím?
Děkuji vám

Your version is pretty good and would certainly be understood without any problem. I'd [= I would] recommend:

Please don´t make any changes to this version of the licence,

  • it must be left/kept without any changes
  • it must remain / stay / be kept / be left unchanged.
  • it must remain / stay / be kept / be left as it is.
  • it must remain / stay / be kept / be left as is.

Vazba “as is” možná někoho překvapí. Je to právnický termín – “jak stojí a leží” ale normálně se používá i v běžném úzu. Nota bene: i když podmět je v množném císle, vazba se nemění: these books are slightly damaged so they're being sold at a discount as is. (Nikoliv as are)

… do not commit automatic changes made by your IDE without reviewing them. There are a few places in the code that cannot conform to style guidelines without causing errors in some environments. These are clearly marked and must be left as is.