Help for English

Potvrzení rezervace v hotelu

 

Dobrý den, jelikož jsem úplný začátečník, byl bych Vám vděčný za pomoc s tímto překladem :oops: Rezervoval jsem si pokoj prostřednictvím hostelworld.com a potřebuju ted´ napsat přímo do toho hotelu mail, abych si ověřil zda-li mou rezervaci přijali úspěšně. Takže něco takového: „Dobrý den, můžete mi prosím potvrdit úspěšné přijetí mé rezervace pokoje na 20. října 2008, kterou jsem provedl prostřednictvím hostel world.com?“

Předem moc děkuju!

Ale přes ty stránky se nerezervuje, ale rovnou platí…
Použil jste paypal nebo kreditku?

Použil jsem kreditku, kterou jsem zaplatil 10% zálohu z celkové ceny. Potvrzení rezervace mi přišlo jen od hostelworld. Jenže stejný hotel jsem si chtěl rezervovat už ve středu – přišel mi potvrzovací mail od hostelworld a vzápětí jsem obdržel i mail z recepce hotelu, ve kterém mi ale sdělili, že mou rezervaci bohužel nemůžou příjmout kvůli nějakému problému s kartou. Takže jsem poté rezervaci na hostelworld zrušil a ted´ když jsem vyřešil „problém“ s kartou, provedl jsem dnes rezervaci stejného hotelu znovu – opět mi přišel potvrzovací mail od hostelworld, ale z hotelu se tentokrát neozvali. Tak ted´ si nejsem jist jak to vlastně „chodí“, zda-li se z hotelu ozývají jen v případě když je problém a rezervaci nepříjmou.. Proto bych jim chtěl raději napsat a zeptat se, jestli mou rezervaci přijali.

Můj problém je, že ač jsem začátečník, tak psanému textu rozumím docela dobře (nebo vždycky si s tím nějak poradím), ale když mám napsat něco sám, nevím si rady :?

 

Příspěvky mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé. Pokud máte účet můžete se přihlásit.

Příspěvky v diskusi jsou majetkem jejich autorů. Provozovatel webových stránek Help For English za ně nenese zodpovědnost.