lacny pobyt v zahranici pre neplnoleteho(17 let)

dobry vecer,
chcel by som sa spytat, ze ci neviete niekto o nejakej moznosti,
ako by som mohol byt cez prazdniny v zahranici(v ne­jakej anglicky hovoriacej krajine) za co najmenej penazi. Je mi samozrejme jedno, ze kolko hodin a akej tazkej prace budem tam makat, len ma zaujima, ze ci taka moznost existuje…

Popripade by som bol az za parmesacne stipendium na skole poca skolskeho roku… Nevie prosim vas niekto, kde si take nieco mozem zaobstarat? Kladiem doraz na nizku cenu.

Dakujem

popripade aj plnoleteho (v zaciatkom septembra mam 18)…
Napisali by ste mi prosim najnizsiiu moznu sumu, za ktoru by som mohol chodit napr. mesiac-dva do skoly; plus nejaku „cestovku“(alebo ako sa to vola), ktora mi to zabezpeci?

No, tak tady v Anglii se momentalne tezko shani prace, takze s tim ti neporadim. Nicmene je to sice znamo jako divci prace, ale znam spoustu kluku, jez pracuji jako aupair a ja to tedy povazuji za nejsnadnejsi a nejlevnejsi pristup k anglictine.

Bezva stranky jsou www.aupairworld.net Pres agenturu bych nejela, platis za to plus jeste nic negarantuji. Nicmene mrkni na ty stranky a treba te to zaujme. Uvidis, ze tam je kupa nabidek, kdyz si vytvoris poradny profil – tzn. s trosku delsim popisem, urcite se ti nekoho najit podari.

www.pohyby.co.uk mozna tam se nejake brigady objevuji, netusim.

Taky treba dobrovolnicke sluzby. Uz jsem tu nekam odkazy posilala.
Jo, tady to je http://www.helpforenglish.cz/cz/forum/?…

Dobrovolnictvi bude vice, jen si to musis vygooglovat.

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Tomy Novella vložený před 17 lety

dobry vecer,
chcel by som sa spytat, ze ci neviete niekto o nejakej moznosti,
ako by som mohol byt cez prazdniny v zahranici(v ne­jakej anglicky hovoriacej krajine) za co najmenej penazi. Je mi samozrejme jedno, ze kolko hodin a akej tazkej prace budem tam makat, len ma zaujima, ze ci taka moznost existuje…