Help for English

Abstract

 

Dobrý den,

našla by se tu hodná duše, co by mi pomohla s překladem abstraktu v bakalářské práci? Jsem totiž angličtinou nepolíbený student, všem děkuji za případnou pomoc.

Abstrakt V této bakalářské práci se zabývám železniční tratí z Telče do Slavonic. V teoreticko-metodologické části se zabývám historií této tratě a vozovým parkem provozovaným v minulosti. V aplikační části jsem se zaměřil na současnost a budoucnost tratě. Postupně jsem zpracoval základní informace o trati, dopravny, současný vozový park, jízdní řád a dopravní plány kraje v blízké budoucnosti. Další důležitou částí práce bylo sčítání cestujících a jejich vyhodnocení.

Klíčová slova Železnice, historie, jízdní řád, sčítání cestujících, vozidlový park a dopravní plány

To mi s tím opravdu nikdo nepomůže?

Návrh, i když u některých slov si nejsem jistá (třeba “dopravna”):

In this bachelor thesis I deal with a tailroad track from Telč to Slavonice. In the theoretic-metodical part I present history of this track and a fleet run in the past. In the application part, I focused on the present and the future of this track. I gradually composed basic information on the track, a platform, a current fleet, a railway timetable and transport plans of the region in the near future. Another important part of the thesis covers with passanger censuses and their evaluation.

Key words: railroad, history, train/railway timetable, passenger censuses, fleet and transport plans

Určitě ale počkejte, než to někdo překontroluje.

Až budete psát českou část, hlavně tam nepište “abstrakt”. Česky je to “anotace”.

No mi teda máme v metodických příručkách napsáno u české části abstrakt a né anotace.

Odkaz na příspěvek Příspěvek od crouch vložený před 11 lety

No mi teda máme v metodických příručkách napsáno u české části abstrakt a né anotace.

Ale je to špatně.