Help for English

Má někdo zkušenosti se studiem angličtiny a prací v Anglii ?

 

Ahoj,
Rád bych odjel do Anglie a tam „studoval“ angličtinu, v květnu se chystám na KET a poté bych rád odjel třeba na dva-tři měsíce.
Zajímá mě jestli někdo nemáte zkušenosti s tím jak si vybrat dobrou školu – ubytování. Jestli se dá studovat a přitom si na studium vydělávat … atd. Už dlouho hledám na webu ale pořádně se nemůžu ničeho dopátrat (tedy kromě jazykových pobytů za značné částky). Rád bych si tam na pobyt a studium vydělal.
Předem děkuji všem za jakékoliv informace.

Ahoj. Jak uz jsem rekla kdesi a kdysi – studuji College v Aberdeenu a zaroven pracuji. Urcite se to da oboje stihat v jednom, ale asi spise dlouhodobe. Nevim, zda zde funguji jen nejake tri-mesicni kurzy, ale prace by se tu na tak kratkou dobu sehnat dala.

Ahoj, tak přesně nad tak tímto taky přemýšlím. Nebo, spíš už mám jasno. Dělám vše pro to, abych v srpnu odjel někam do UK minimálně na jeden rok, ale může být i dýl. Můj plán je chodit na jazykovku a samozřejmě chodit i do práce. Byl bych nesmírně vděčný za všechny tipy, rady apod… a zejména se chci zeptal, jestli někdo náhodou neví o nějaké diskuzi, či chatu kde bych získal více informací…
Předem díky moc

NO takze asi takhle – doporucuju Scotland, protoze zzde funguje organizace, ktera international studentum plati skolne, a zarovne je tu nizka mira nezamestnanosti, takze se tu porace da sehnat celkem lehce!Jinak pokud stojis o studium anglictiny, doporucuju kurs na Aberdeen College, kde si jeste navic muzes zazadat o jakousi podporu a oni by ti mohli jeste finncne vypomoct (ale nevim presne jak to funguje..). Ale kamaradi mi rikali, ze ten kurs uz je skoro plny, takze jestli o to opravdu stojis, tak bych zazadala co nejdrive. No..To je tak vse co me ted napada, to nejdulezitejsi…

Ja bych byl se Skotskem trochu opatrny a to kvuli dost odlisnemu akcentu. Jake mas ty poznatky kdyz jsi „primo v terenu“?