Help for English

Miscellaneous Elementary Test

Komentáře k článku: Miscellaneous Elementary Test

 

Mno.. tak zase dvě chybky. :oops:

90%… stupidni chyba „many of CDs“ … plac plac na zadek !!

90 %

:oops: i když obvykle dělam chybu u THAN a THEN, tentokrát jsem tam plácla at Sonday. Díky moc za tyto vynikající stránky.

Tyto stránky jsem objevila teprve před týdnem, ale už teď mi moc pomáhají. Jsem takový ten pořád začátečník i když už nějaký ten rok angličtiny mám za sebou. A je to vidět i třeba na tomto „jednoduchém“ testu – 80 :oops: Fakt super stránky. Díky

No supeeeeer.V tomhle testiku ani jedna chyba.Asi me to zacalo bavit

Ziju ve Skotsku uz tri roky a ucit se anglicky me fakt nebavi,ale tohle me fakt zaujalo.Budu v tom pokracovat.

Jo!mam to za stovku. :shock: :-D

Indi

zas 60% :( sice angličtinu jsem studoval jenom 2,5 měsíce ale zato jsem ji studoval na jazykovce v Anglii :( …safra ale líbí se mi zde :) Hele nezapomeňte vyzkoušet slovní zásobu :) je to super :) Dokonce je to lepčí jak onlyne hry :) A to sebevědomí že děláte i něco dobrého pro sebe a může vám to pomoci vírazně v budoucím vzdělání :) no super. (kdyby bylo něco pdoobnýho i na češtinu, tak se možná naučím i tu :) )

:/

Ach jo… predlozky. Snad si uz konecne zapamatam, ze „in the afternoon“. :?

Malá chybka

Dobrý den,
se stránkami jsem moc spokojen, jednoznačně nejlepší české stránky, škoda, že nic takového není i pro španělštinu. Ve vysvětlení v poslední větě (10)je malá chybka. místo „spoustu“ je tam „soustu“.

paci sa mi tato stranka :-) aspon si trochu precvicim svoju anglictinu…zas sa mi podarilo 100%

Re: Re: Re:

Jé zábavné si číst tyto komentáře, než si udělám nějaký testík. Bobr se tu tak skvěle vyjadřuje k věci, že by si měl změnit přazdívku rovnou na Lama n.o. 1. Musíš si chlape uvědomit, že ženský se rádi navzájem podporují a vůbec to není od věci. Je to lidcké a ty jsi asi vylezl nejspíš někde z nory. Rád si tu od tebe přečtu věcné komentáře milý Bobře.