Help for English

HAPPY vs. LUCKY

Komentáře k článku: HAPPY vs. LUCKY

 

Moc díky

Děkuju moc za tento příspěvek. :-) Člověk sem vždycky příjde a najde tu všechno! :-)

Díky za bezva článek

Sice mám v této dvojici slovíček celkem jasno, ale přesto jsem si s chutí tento článek přečetla. Je to tu moc pěkně shrnutý a hlavně jsem jako vždy ocenila příkladové věty. Díky :-)

Bezva

:-D konečně něco co jsem se naučila správě 8-)

myslím, že tento článeček ocení nejen elementary angličtináři :-) btw, pěkné věty!

Užitočné

Nie som začiatočník a predsa sa veľmi teším z tohto článku. Máte u mňa dobrý bod :-) Vďaka!

Muze se take pouzit spojka WITH ve spojeni I WISH YOU LUCK WITH YOUR EXAM nebo pouze IN je spravne?

Odkaz na příspěvek Příspěvek od JiM_cz vložený před 12 lety

Muze se take pouzit spojka WITH ve spojeni I WISH YOU LUCK WITH YOUR EXAM nebo pouze IN je spravne?

Re:

WITH je naprosto ok

Dobrý den . U příkladové věty pro LUCKY je otázka : You passed the test ? Poč tam není : Have you passed the test ? Děkuji.

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Lennuk vložený před 10 lety

Dobrý den . U příkladové věty pro LUCKY je otázka : You passed the test ? Poč tam není : Have you passed the test ? Děkuji.

Je to podobný jako rozdíl v češtině: “Napsal jsi ten test?” (Have you…?) oproti “Ty jsi ten test napsal?” (You (have) passed…?)

Nebo se ptáte na záměnu minulého a předpřítomného času?

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Franta K. Barták vložený před 10 lety

Je to podobný jako rozdíl v češtině: “Napsal jsi ten test?” (Have you…?) oproti “Ty jsi ten test napsal?” (You (have) passed…?)

Nebo se ptáte na záměnu minulého a předpřítomného času?

Ne,jenom jsem nevěděl že to taky tak jde. Takže jsou v pořádku obě možnosti. Díky za váš čas.

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Lennuk vložený před 10 lety

Dobrý den . U příkladové věty pro LUCKY je otázka : You passed the test ? Poč tam není : Have you passed the test ? Děkuji.