Použil jsem kreditku, kterou jsem zaplatil 10% zálohu z celkové ceny.
Potvrzení rezervace mi přišlo jen od hostelworld. Jenže stejný hotel jsem
si chtěl rezervovat už ve středu – přišel mi potvrzovací mail od
hostelworld a vzápětí jsem obdržel i mail z recepce hotelu, ve kterém mi
ale sdělili, že mou rezervaci bohužel nemůžou příjmout kvůli nějakému
problému s kartou. Takže jsem poté rezervaci na hostelworld zrušil a ted´
když jsem vyřešil „problém“ s kartou, provedl jsem dnes rezervaci
stejného hotelu znovu – opět mi přišel potvrzovací mail od hostelworld,
ale z hotelu se tentokrát neozvali. Tak ted´ si nejsem jist jak to vlastně
„chodí“, zda-li se z hotelu ozývají jen v případě když je problém
a rezervaci nepříjmou.. Proto bych jim chtěl raději napsat a zeptat se,
jestli mou rezervaci přijali.
Můj problém je, že ač jsem začátečník, tak psanému textu rozumím
docela dobře (nebo vždycky si s tím nějak poradím), ale když mám napsat
něco sám, nevím si rady