Help for English

Seriály v angličtině

 

jj, to máte pravdu, tak zkusím mrknout na Amazonu a třeba něco najdu. Ale jste hodný, že takhle všem radíte. Je to fakt skvělý web,smekám :-) Ta angličtina je zde úžasná

ja pro to nic nedělám? o tom tedy nevím, když to hledám už asi 2.den. Psala jsem zde, jestli náhodou nevíte, kde by se to dalo najít, protože už jsem fakt nevěděla, kde hledat. Tak chtěla bych se koukat zdarma, protože jsem studentka a takže asi v práci 5 hodin nestrávím. Kdybych pracovala, tak by mi to bylo jedno a koupila bych si to, ale bohužel zatím nepracuji.

Tedy Edito, vy jste samej nápad :-D Já už si sice SexInTheCity objednala na Amazonu, ale Vaše informace předám k zpracování mému muži. On se v tom titulkování a tak strašně vyžívá!! S tím otevřením titulků, o tom jsem taky uvažovala, ale když se mi to náhodou povedlo otevřít, bylo tam jenom „sypání“ jak já říkám – změť písmen, znaků, odkazů…

To Pafinkaa. Ale já tě (tykám, budeme asi ve stejném věku) nenapadala, jen jsem reagovala na to, že jsi neocenila alespoň odkaz na DH s čínskými titulky :-D a radu na jejich úpravu.
S tou cenou to chápu. Kdyby si člověk měl platit všechny materiály, jež by ke studiu chtěl, nic by se nenaučil :-).

Jo a našla jsem ti ještě hezčí odkaz http://www.cucirca.com/…ives-online/

Jdu vyzkoušet i to stáhnutí a přidání titulek, dám pak vědět. Nevím však, jak dlouho stažení bude trvat, jdu ven, tak možná se k tomu vyjádřím až později.

Ahoj,

Chápu, že někteří pracující lidé si raději seriál koupí, než aby si ho stáhli, nicméně si myslím, že v dnešní době se dá nastavit stahování seriálu/filmu/hud­by(včetně hledání) za stejně krátkou dobu jako si ho obědnat z Amazonu (Je to pouze moje doměnka, jelikož jsem nikdy nic z Amazonu neobědnával, nicméně předpokládám, že to nezabere více než pár minut).