Help for English

Help FOR English???

 

Dobrý den,
Vaše stránky jsou velice pěkné a myslím, že spoustě lidem tak skvěle pomáháte s angličtinou. Mám však dotaz týkající se názvu – proč „Help FOR English“ a ne třeba „Help FOR English STUDENTS“ nebo klasicky „Help WITH English“? Nebo chcete pomoci angličtině jako takové, takže jste PRO ni zřídil stránky, aby si mohla ulevit od těch věčných chyb? Děkuji předem za odpověď, přeji hezký den.

:-D
Samozřejmě máte pravdu, že pomoc S angličtinou by mělo být HELP WITH ENGLISH.
Já volil FOR po vzoru nápověd k různému software – Help FOR HTML, Help for MS-Word apod – nápověda pro HTML, Nápověda pro MS-Word apod. Chtěli jsme stránky, kde se podobně jako v nápovědě pro MS-Word dozíte úplně všechno o programu, jak pracuje, co s ním, atd atd. Takže to má být něco jako ‚Nápověda pro Angličtinu‘.

Děkuji za rychlou odpověď :-) a přeji Vám i studentům angličtiny, aby se Vám i Vašim stránkám dařilo.

Dobrý den Marku, jsem právník a, jelikož jsem zanedbal anj tak se doučuju a chtěl jsem se vás zeptat kde najdu právnickou anj pokud ji najdu. Děkuji za odpověd Jiří Mojitak

Poohlédněte se po ‚Professional Vocabulary in Use – Law‘ – na englishbooks (pokud ji nemají v katalogu, vám ji jistě seženou. Ta řada Professional VOcabulary in Use má několik titulů, jedním z nich je právě právo a právnická angličtina, další tiutuly z té řady jsou ‚medicína, marketing, finance‘ atd.

tady je odkaz:
englishbooks.cz/kni­hy/3874-odborna-anglictina/Pro­fessional-English-in-Use:-Law-(with-key).html

(název je PROFESSIONAL ENGLISH IN USE)

Stránek týkajících se výuky anlgičtiny je na internetu nepřeberné množství, ale ty Vaše jsou něčím naprosto vyjímečné, protože s těmi, kteří je navštěvují, komunikujete!! A Vaše odpovědi mají rychlost blesku :-) Dochází tak ke skutečné výuce angličtiny, nejen k návodu, jak angličtina funguje, ale i k „servisu“, za což Vám patří moje poklona. :-)

Díky. :-)