Help for English

Shánim dobrovolníka na dopisov

 

Jsem samouk a dost mi chybí praxe, proto shánim nějaké lidi, s kterýma bych si mohl na internetu psát. Moc toho neumim, takže ode mně se toho člověk asi moc nenaučí, ale i tak je praxe lepší než nic, ne ;)

Anglicky se učím asi půl roku. Psaní bych si představoval třeba pomocí emailu, nebo ještě lépe pomocí soukromých zpráv tady na serveru HFE. Dohodli by jsme se například, že pokud si někdo přečte zprávu od toho druhého a něco se mu nezdá, napíše svojí připomínku někam pod odpověď a může se o tom debatovat.

Nabídka platí stále, nehledě na datum :) Omlouvám se, pokud jsem měl založit topic s nějakým všeobecnejším, univerzálnějím jménem. Kdyžtak to můžete přejmenovat :)

Než se vam ozve nějaký zájemce, můžete zkusit psat s robotem ALICE on-line. Aspoň jeden z vas bude mit spravnou AJ a když vy napišete něco špatně, tak vas prostě nepochopi a zepta se.

Ta Alice ja trochu stupidní.. :?

Ale za týden se neozval žádný dobrovolník :-( .Já jsem hledala dobrovolníka na ICQ a jsou tam horší než ALICE. Možna jsem neměla štěsti ale pokažde jsem narazila na nějakého uchylaka :-D

Je jasné, že takhle se shání lidi na dopisování hodně těžko. Ale zkuste to takhle. Napište nějaký univerzální dopis o sobě, takový ten úvodní. Potom si projděte různé blogy o osobní stránky na internetu a pošlete ten dopis třeba třiceti lidem, prostě jim ho nakopírujte do mailu. Věřím, že se někdo ozve.
Založte si taky např. svůj profil na MySpace.com, a zkuste tam projít stránky dalších lidí, a zase zkuste nějaké oslovit.

A co třeba zaregisrovat se na nějakém anglickém serveru,– kde je klasický CHAT (typu lidé.cz), a nebo jako začátečník – zkusit nějaký CHAT FOR KIDS – s tím, že se budu vydávat za dítě ?!-

P.S. Nezkoušel jsem to ,ale připadá mi to jako zajímavý nápad… :-)

Našel jsem stránky se seznamem cca 37000 lidí co si chtějí dopisovat v různých jazicích. Odkaz je tu http://www.aj.cz/penfriends/