Help for English

Členy v angličtině (cvičení #1)

Komentáře k článku: Členy v angličtině (cvičení 1)

 

Chybné fungování pod Operou 9.02

Používám Operu 9.02 a některé rozbalovací políčka ve cvičení nejdou rozbalit. Vypádá to tak, že když najedu na určitý text, tak se změní kurzor na ruku s ukozováčkem a část té věty je celá žlutá.

Ve Firefoxu mi to jde normálně.

Já jedna chyba. „He is — policeman“. Teď alespoň vím že profese je s neurčitým členem…

Super web… Postupně projíždím celou gramatiku.. tedy zatím jen ELEMENTARY…

Moc diky opravdu si Vasich stranek uzivam. A zduvodnovani proc jsem udelala chybu (y) je pro mne hodne napomocne. :-)

bez chyby :-D

sice bez chyby, ale

zato nevím, jeslti: pracuje jako učitel na základní škole je – He works as a teacher at primary school nebo in a primary school? Nebo nějak jinak?

Odkaz na příspěvek Příspěvek od avorecuk vložený před 16 lety

sice bez chyby, ale

zato nevím, jeslti: pracuje jako učitel na základní škole je – He works as a teacher at primary school nebo in a primary school? Nebo nějak jinak?

Re: sice bez chyby, ale

AT A PRIMARY SCHOOL nebo IN A PRIMARY SCHOOL.

Jupíí, bez chyby… Akorát mi učitelka všude členy divně opravuje :-( Tak v kom je chyba ? :-D

Jedna chyba – opět nepozornost. Člen a místo an :oops:

Chci se zeptat na větu.Jim
Boyd was driving home through THE bush along a quiet Australian road.
Je to začátek příběhu.jde mi o člen. Proč je tam určitý, když pro mě je to neznámá „bush“, neměl by být neurčitý ve vztahu k mluvčímu?

Odkaz na příspěvek Příspěvek od mufina vložený před 15 lety

Chci se zeptat na větu.Jim
Boyd was driving home through THE bush along a quiet Australian road.
Je to začátek příběhu.jde mi o člen. Proč je tam určitý, když pro mě je to neznámá „bush“, neměl by být neurčitý ve vztahu k mluvčímu?

Re:

u krajinných prvků se používá určitý člen, i když je nijak nespecifikujete.

Stejně tak je např. HE DROWNED IN THE RIVER.
WE WENT TO THE MOUNTAINS.
HE GOT LOST IN THE WOODS.