Help for English

Spojení se členem nebo bez? (3)

Komentáře k článku: Spojení se členem nebo bez? (3)

 

w

njn, tak mám 70% a tentokrát mě ty chyby ani moc neštvou-to heaven, what the hell! to by mě nenapadlo, dobrý poučení!!! :-)

Já mám taky 70% a chyby mě vždy štvou !!
Není mi jasné u té 7. otázky into town, připadá mi to takové prázdné. To se nedá chápat jako že se přestěhoval do nějakého určitého města :?:

Byla jsem překvapená, že jsem udělala pouze jedu chybu a to v 10. otázce. Přišlo mi logické: the sun, the moon že bude the heaven taky s určitým členem protože tě nebesa, kam všichni „odcházejí“ taky jsou jediné. Nejsem nějaký odborník na religií :-D . Proč se to tam nepoužívá? :?:

Ramonis

Já si zase myslel, že sunriase je s The a neuvěřitelně jsem chybovav v on the phone, kdy jsem si myslel, že se říká on phone. Takže 80 pct :oops:

Odkaz na příspěvek Příspěvek od ramonis vložený před 17 lety

Ramonis

Já si zase myslel, že sunriase je s The a neuvěřitelně jsem chybovav v on the phone, kdy jsem si myslel, že se říká on phone. Takže 80 pct :oops:

Re: Ramonis

Apparently, it was not a piece of cake. Break a leg next time :-)

Odkaz na příspěvek Příspěvek od ramonis vložený před 17 lety

Ramonis

Já si zase myslel, že sunriase je s The a neuvěřitelně jsem chybovav v on the phone, kdy jsem si myslel, že se říká on phone. Takže 80 pct :oops:

Re: Ramonis

No, sunrise je s THE, ale třeba ve významu WATCH THE SUNRISE. Jako časový údaj (z aúsvitu) je to bez členu. Pamatijete si na velice zajímavý film: From dusk till dawn? Kdyby ono se to jmenovalo FROM SUNRISE TO SUNSET, tak byste tady tu chybu nedělali…

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Lenocka vložený před 17 lety

Byla jsem překvapená, že jsem udělala pouze jedu chybu a to v 10. otázce. Přišlo mi logické: the sun, the moon že bude the heaven taky s určitým členem protože tě nebesa, kam všichni „odcházejí“ taky jsou jediné. Nejsem nějaký odborník na religií :-D . Proč se to tam nepoužívá? :?:

Re: