Help for English

SJZZ

 

Ahoj, ja se chystam k SJZZ take v kvetnu, letosni rok studuji rocni pomaturitni kurz anglictiny, kde se nepripravujeme specialne na zkousky, ale bereme veskerou gramatiku. Nejvíc mi chybi konverzace, rekla bych ze je to problem vetsiny nasich skol. Ja jsem si na zkousku objednala cvicnou sadu od sjs, podle ktere jsem si vyzkousela svou dosavadni znalost, abych zjistila nedostatky. Pisemnou zkousku bych udelala, ale z ustni mam strach. Jsem velka tremistka, tak jsem na to vazne zvedava…Chtela bych se zeptat jak na vás, kdo uz mate zkousku za sebou, pusobila komise u ustni casti? Jestli je ochotna sem tam primhourit oko, poradit a rozmluvit…atd.
Diky a preji vsem, kteri se pripravuji na jakekoli zkousky mnoho uspechu

Mercinka,
ze zkušenosti vlastní a známých vím, že u ústní nechají „propadnout“ jen velmi malé procento lidí. Většinou se snaží pomoci nebo i převést na nějaké jiné téma, třeba město, kde bydlíš, koníčky apod.
Takže bych se toho až tak nebála. Hodně štěstí! Kde tu zkoušku budeš dělat?
(Ty budeš mít písemky asi týden přede mnou – já jdu totiž na všeobecnou. Jenže tam chtějí u ústních reálie, dějiny atd. Právě teď hledám něco k tématu banking a science a marně si snažím vzpomenout, na základě čeho byl ustanoven Commonwealth)

Stázina,
zkoušky dělám v Praze, 16.5., také už jsem zaslechla, že kdo projde písemkama, tak už to udělá. No, jsem na to zvědavá, na všeobecný bych taky chtěla časem jít zkusit, ale to se budu muset ještě učit a učit. A s tema realiema máš pravdu, je to vážně síla, o tom, už musíš něco vědět, to se už jen tak okecat nedá. Ale pokud se tomu věnuješ nebo jsi na vysoký, tak máš asi dostatečnou přípravu nebo ne :o Budu ti taky držet palce a pak si můžem sdělit už vlastní zkušenosti:-)

Ahoj mno já chodim na jazykovku kde se SJZZ dělá a připravujeme se i na FCE a SJZZ mi příjde určitě lehčí, už jen proto, že je tam víc času na míň věcí. JInak obecně je to tak, že SJZZ platí u nás a FCE v zahraničí:)

Mercinka,