Help for English

Kolik je hodin? #2

Komentáře k článku: Kolik je hodin? 2

 

Hodiny

To se mi moc líbí :-)

To je super :-)

hodiny

Tie hodiny na konci článku, to je vynikajúci nápad. Škoda, že sa pritom nedá spustiť výslovnosť. Človek by sa na to pár minút pozeral a počúval by a tak by sa mu to dostalo do podvedomia bez námahy. :-D

Odkaz na příspěvek Příspěvek od legoWeDo vložený před 15 lety

hodiny

Tie hodiny na konci článku, to je vynikajúci nápad. Škoda, že sa pritom nedá spustiť výslovnosť. Človek by sa na to pár minút pozeral a počúval by a tak by sa mu to dostalo do podvedomia bez námahy. :-D

Re: hodiny

To bohužel neumím udělat. Grafiku týkající se hodin i tuto animaci jsem dělal sám, a nejsem na to moc odborník. Takže spojit zvuk a obraz dohromady, to už je moc. :-)

technická

Jsem ve třetí lekci začátečníků, a jako všichni jsem naprosto nadšená. Nevim, jestli rychle pokračovat, nebo zpomalit, aby se již objevily i lekce další. Ke každé lekci mi možná chybí zkoušení ze všech použitých slovíček…Chci se ale zeptat, jestli by nešlo, když se vracím po přečtení zpátky na mapu kurzu, jestli by se mi to nemohlo automaticky nastavit na Unit, kterou právě čtu. Jen technická hloupost… Díky za stránky!

Odkaz na příspěvek Příspěvek od MAH vložený před 15 lety

technická

Jsem ve třetí lekci začátečníků, a jako všichni jsem naprosto nadšená. Nevim, jestli rychle pokračovat, nebo zpomalit, aby se již objevily i lekce další. Ke každé lekci mi možná chybí zkoušení ze všech použitých slovíček…Chci se ale zeptat, jestli by nešlo, když se vracím po přečtení zpátky na mapu kurzu, jestli by se mi to nemohlo automaticky nastavit na Unit, kterou právě čtu. Jen technická hloupost… Díky za stránky!

Re: technická

Díky za komentáře!

No, myslím, že pokud jednu látku už zvládáte, je dobré pokračovat dále. Já se budu snažit nové lekce přidávat častěji.