Help for English

Otázky ANO/NE s oznamovacím slovosledem

Komentáře k článku: Otázky s oznamovacím slovosledem

 

Ďakujem.

Milý pán profesor!

Som začiatočník v angličtine a už sme preberali tvorenie otázok. Informácie uvedené v článku sú pre mňa absolútna novinka.
Cchem sa Vám poďakovať za Vašu prácu a prácu Vašich kolegov. Geniálnym spôsobom približujete a vysvetľujete neznáme veci. Vaša stránka a články sú výnimočné!!!

Anna Fodorová, Banská Bystrica

Perfektní článek! Stále Vás obdivuji, jak umíte látku podat a vyvětlit, to se nikde jinde nevidí, nejen strohé vysvětlení faktů, ale nápadité a vtipné příklady, takhle podané učivo se hned tak nezapomene. Až budu tvořit otázky, asi si už vždycky vzpomenu na Karkulku a pomůže mi to nejen s tvořením těchto podivujících otázek, ale i s těmi základními. Vy to prostě umíte podat. :-D

Doufam, ze uz zacatecnik nejsem, ale stejne uzitecny clanek i pro me. Btw, hezke obrazky.

Skutočne sa s touto problematikou bežný začiatočník nestretne…Tušila som, že takéto možnosti použitia otázok sú a Vy ste to potvrdili.. diky

moc přínosný článek, děkuji :-)

Odpověď „synáčka“

Pokud dobitý synek náhodou odpoví na otázku B. Použije : Yes, I got.

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Dorota B vložený před 15 lety

Odpověď „synáčka“

Pokud dobitý synek náhodou odpoví na otázku B. Použije : Yes, I got.

Re: Odpověď „synáčka“

„Yes, I did.“ Ale tak by odpověděl na obě otázky.

díky :o)

Úžasný článek, mockrát děkuji. Jste fakt jednička :-)