Help for English

PROSÍM O RADU

 

Chtěl bych se zeptat,jsem začátečník a potřeboval bych často dělat písemné překlady z aj do čj a naopak.Podle čeho se prosim Vás dává dohromady pořadí slov a předložek atd.Slova ve větách jsou pak v překladu v aj úplně přeházená.Myslím tím to,že například,nějaké slovo,které je v čj v nějaké větě na konci nebo uprostřed věty,je pak v aj překladu třeba na začátku.Kdy se kam jaké slovo píše,nebo jaká slova se píší první?Jaké slovo,nebo podstatné jména atd. mají přednost před jinými?Nebo kde bych tu našel o tomto nějaké rady?Děkuji Tomáš

strucne: je nemozne Ti to vysvetlit v jednom(desiatich? stych? tisicich?) prispevku. Zapis sa do jazykovky a uc sa od zakladov. Drzim palce :)

kreed5: jazyk není násobilka. Je to rozsáhlá a komplexní záležitost. Kdyby to šlo tak jednoduše, nebyli by žádní studenti jazyka…

Zkuste článek o slovosledu.

Ale pokud jste úplně na začátku, zkuste můj on-line kurz „Angličtina pro začátečníky“.

Dobrý den,jsem začátečníce na mateřské dovolené a dodělávám si maturitu a podle všeho asi budu maturovat z AJ a moc mi to nejde :? Doporučil by jste mi ,prosím nějakou poslechovou angličtinu,snad mi to pomůže??Děkuji Maj­ka

co myslíte „poslechovou“ angličtinou?

Ano

Omlouvám se,špatně jsem to formulovala. Co bych mohla poslouchat z CD,slovíčka č-a a opakovat si je nebo fráze vět…atd Víte nemám moc času sedět u počítače a tahle forma by mi vyhovovala

tento způsob výuky nedoporučuji ani nepropaguji. Proto ani nemám přehled, jaké produkty jsou k dispozici.

Můžu se zeptat,proč to nedoporučujete??Mys­lela jsem si,že to bude docela fajn na procvičení ?

Protože učit se slovíčka jen tak česko – anglicky, nebo věty česko – anglicky, to člověku moc neprospěje. Nakonec můžete dopadnout tak, že budete umět zpaměti jednotlivá slovíčka, ale nedáte z nich dohrmady větu. A když, budete si ji muset překládat slovíčko po slovíčku, bude to pomalé a kostrbaté.

Přečtěte si naše články jak se učit (v sekci Tipy a Triky).