Help for English

ALPHABET (obrázek)

Komentáře k článku: ALPHABET (obrázek)

 

I když nejsem začátečník, vytisknu si to a pověsím vedle stolu, protože ty obrázky jsou tak milé :))
Opravdu se to moc povedlo :-)

x¨ray

x-ray mě dostalo, super climax =)

Povedené

Moc pěkné! Spelling mi nikdy moc nešel, třeba se v něm konečně zlepším :-)

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Těthalka vložený před 13 lety

Povedené

Moc pěkné! Spelling mi nikdy moc nešel, třeba se v něm konečně zlepším :-)

Re: Povedené

Zkoušela jste prográmek Spell-It-Out-Loud? Je zadarmo ke stažení (u nás) a myslím, že se s ním dá naučit spelling poměrně rychle a efektivně.

Re: Re: Povedené

Díky za tip, po pravdě tím, že trávím u počítače pracovně hodiny denně, už se moc nepídím po výukových programech, takže mi to uniklo. Zkusím to.

Re: x¨ray

Po shlédnutí té rybí kostřičky u písmena X se mi zdálo úplně jasné, že tím autor musel myslet určitě EX-fish! :)

jééééé :-) :-)

Je to moc pěkné . X-ray jsem se také zasmála, obzvláště, když ve slovníčku je lidská lebka. jen se bojím, že budu rejnokovi říkat x-ray – pro mne nové slovíčko. V každém případě obrázek je na nástěnce a vždycky když na něj mrknu, pár psmenek si zaspeluju, jen tak cvičně, takže dobrá motivace.

postřehy

Já bych si C bez tý krávy nezapamatoval. Stejně tak jako hada bez S. Pro mě jsou zvířátka otázkou života a smrti :D Nejlepší zvíře je stejně Unicorn :) A F mohlo tudíš klidně být i Fénix na počest čilských horníků. A na jejich double počest mohlo být M jako miner, protože takhle hluboko pod zemí by se člověk za ty dva měsíce mohl klidně stát zvířetem. KDyž nad tím tak přemýšlím, tak člověk je vlastně taky zvíře. H jako human.

Odkaz na příspěvek Příspěvek od ramonis vložený před 13 lety

postřehy