I´m still loving you

Proč se dá použít přitomný čas průběhový v písničce od Scorpions I am still loving you? Miluju jenom právě teď a přesto still??

Stále ji miluje (v této době ji miluje) tak proto průběhový čas

I am studying on high school. Studuji na střední škole (určitá doba)

Aspoň tak si to myslím :-)

Bo jde o jiný gramatický jev a já jsem vedle jak ta jedle :-D

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Cheerry vložený před 13 lety

Stále ji miluje (v této době ji miluje) tak proto průběhový čas

I am studying on high school. Studuji na střední škole (určitá doba)

Aspoň tak si to myslím :-)

Bo jde o jiný gramatický jev a já jsem vedle jak ta jedle :-D

Rozumím still jako stále ještě ji miluju, ale proč u slovesa love se zde používá přítomný čas průběhový..s love se používá spíše prostý, ne?

Už jsem četla článek na téma I´m loving it od MC Donalds, že je to právě teď, až tak moc miluju ten burger.. Proč je použito still loving you?

Podívejte se (oba) na tento článek: Přítomný průběhový čas – pro pokročilejší studenty. :-)

Aha, tak pozdě :-) Wooler byla rychlejší. Odpověď je v článku:

Některá stavová slovesa je možné použít v průběhovém čase, pokud silně zdůrazňujete momentální stav.

Čili v té písni jde o to, že ji stále a velmi silně miluje, a chce ten pocit dostat ven – tak to vyjádří průběhovým.

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Lucka Skrčená vložený před 13 lety

Aha, tak pozdě :-) Wooler byla rychlejší. Odpověď je v článku:

Některá stavová slovesa je možné použít v průběhovém čase, pokud silně zdůrazňujete momentální stav.

Čili v té písni jde o to, že ji stále a velmi silně miluje, a chce ten pocit dostat ven – tak to vyjádří průběhovým.

Ten článek vystihuje velmi dobře s burgry, party, to je právě teď, velice silný pocit, u love somebody mi to nešlo tolik na mysl, když někoho miluju tak přece ne jen na pár hodin,minut… Lucko, díky za vysvětlení,že je to tak silný pocit a chce ho dostat ze sebe ven :-)