Help for English

Výslovnost

Adino: Já ti můžu vugůglovat stovky ukázek kde Američani & Kanaďani toto slovo vyslovují s jasným „T“.
Jak to ti tvoji kamarádi a Marek vyslovují to jsem jestě bohužel vůbec nikde nenašel. Budu se ale snažit, a najdu li to, HNED pak se ti s tím tady pochlubím. OK?
:-D :-D :-D

..no…tak jsem si to precetla a dovolte mi uryvek z knizky Adiny Mandlovy, ktera reaguje na situaci : ‚To je milostiva pani k posrani.‘ ;-))))
Nee, ted vazne, je to naprostej blbec a myslim, ze to vsichni, kdo cetli ty komentare, vi. Muj pritel (Anglican, kterej mimochodem studoval anglictinu+li­teraturu, to znamena i americko-RUDO!!) se dobre pobavil lol lol
A pane Vite, verim tomu, ze jste moc milej clovek, ale myslim, ze je pod vasi uroven se hadat s blbcem. Blbec zustane blbcem a dela ho ze sebe akorat sam…

„Wise men talk because they have something to say; fools talk because they have to say something.“
(Plato)

„The mistakes of the fool are known to the world, but not to himself. The mistakes of the wise man are known to himself, but not to the world.“
(Charle Caleb Colton)

„If you send a damned fool to St.Louis, and you don;t tell them he's a damned fool, they will never find out.“
(Mark Twain)

„Take all the fools out of this world and there wouldn't be any fun living in it, or profit.“
(Josh Billings)

“Before God we are equally wise and equally foolish.” ~ Albert Einstein
:-(

For every complex problem, there is a solution that is simple, neat, and wrong. (H. L. Mencken)

„The older I grow the more I distrust the familiar doctrine that age brings wisdom.“ ~ H. L. Mencken :-D

http://encarta.msn.com/…printer.html

http://www.bartleby.com/…0564800.html

„It is best to learn as we go not go as we have learned.“
(unknown author)

A uz me to s tebou nebavi, jdu radsi za svejma kamaradama- dealerama co maj [prin'nrs]. lol :-D :-D

„The only way to learn is by changing your mind.“ ~ Orson Scott Card :-)

„The only way to learn is by changing your mind.“ – Nice quote, Rudy, maybe you should try that.

IMO, the ONLY way that that quote makes sense here is in the case of people learning a second language.

Zajímavá diskuse!

Příspěvky mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé. Pokud máte účet můžete se přihlásit.

Příspěvky v diskusi jsou majetkem jejich autorů. Provozovatel webových stránek Help For English za ně nenese zodpovědnost.