Help for English

Sloveso CAN - co můžu, co umím

Komentáře k článku: Sloveso CAN - co můžu, co umím

 

preklep?

Veta na konci článku:
„Otázkou se slovesem CAN se lze pět ptát na schopnosti …“

preklep?_2

Teda nechcem rýpať, ale keď k dokonalosti chýba fakt už iba krôčik :-D

V prekladoch „I can't swim.“ vypadlo „u“ v slove „Neumím“.

Odkaz na příspěvek Příspěvek od pece vložený před 15 lety

preklep?_2

Teda nechcem rýpať, ale keď k dokonalosti chýba fakt už iba krôčik :-D

V prekladoch „I can't swim.“ vypadlo „u“ v slove „Neumím“.

Re: preklep?_2

Díky za upozornění. Určitě to neberu jako rýpání. Lepší je ale napsat to soukromou zprávou, aby tu ta upozornění na překlepy netrčela navěky.

I Can't Dance

Po přečtení tohoto přínosného článku jsem si vzpomněl na Genesis. Mám šanci jen z názvu skladby poznat jestli je to neumím/nemohu/ne­můžu ?

Z Anglie

Ahojik,ja ziju rok a 4 mesice v Anglii i s rodinou,a moje seznamei s anglictinou bylo az zde.jsem samouk a jde to tezko.ucim se za pochodu – a diky temto strankam zacinam rozumet tomu co bezne pouzivam :-D :-D :-D
Diky za testiky a poslech a za nazorne vety s vysvetlenim,moc mi to pomaha !!!

Vazba „to be able to“ znamená „být něčeho schopen“ nebo „podařit se“.

I was not able to say it better. – Nemohl jsem to říci lépe. (Nepodařilo se mi to)

I couldn't have said it better. – Nemohl jsem to říci lépe. (Určitě jsem to nemohl říci lépe; jsem si jist, že jsem to řekl nejlépe, jak to jen šlo).

Super ale mam otázku !

ta možnosť využiatia CAN " pri schopnostiach napr. : I can swim , I can fly, atd..... je veľmi dobra ja som si v tom nebol isty a stale som použival vetu ako I know swim " že viem/dokažem/umím plavať **** …bolo to strašne zle alebo je to priateľne ?? diky a super članok

Odkaz na příspěvek Příspěvek od pavolvasko25 vložený před 12 lety

Super ale mam otázku !