Kdo máte zkušenosti se zkouškou PET a může mi poradit nebo někam
odkázat. V jakém rozsahu by měli studenti znát phrasal verbs ke zkoušce.
V testech se vyskytují, ale nevím , jaké a kolik jich děckám
„naservírovat“
aby se je naučily. Díky za pomoc. ![]()
Kdo máte zkušenosti se zkouškou PET a může mi poradit nebo někam
odkázat. V jakém rozsahu by měli studenti znát phrasal verbs ke zkoušce.
V testech se vyskytují, ale nevím , jaké a kolik jich děckám
„naservírovat“
aby se je naučily. Díky za pomoc. ![]()
Nikdo neví???
Pánové Marku a Romane poraďte prosím, když nikdo nic, tak vy určitě
víte. Díky ![]()
Zkuste REALLY LEARN 100 PHRASAL VERBS od oxfordu. Je to stovka těch nejdůležitějších.
NO nazdar!!!!
To do nich nenahustím. Ale mrknu na to.Díky.
Má někdo „zkrácenější“ typ???
není to k phrasal verbs, ale zrovna mi to vběhlo do cesty při hledání něčeho jiného, jsou tam odkazy na listening:
http://learnenglishkids.britishcouncil.org/…ur-listening
http://www.britishcouncil.org/…fy-aug09.htm
tady je i nějaký test k ukázce v předchozím odkazu. Ke konci je text, namluvené jsem to ale nenašla:
Ahoj,
taky chci jít na PET a phrasal verbs se učím z Destination B1, taky jich je
tam okolo 100 ![]()
sto frázových sloves vůbec není špatné… jakýkolvi kratší seznam by
myslím byl jen tak „pro legraci“. ![]()
Navíc myslím, že některé z té stovky už budou znát. Knížka je ale skvělá v tom, že ta frázová slovesa skutečně učí, každému slovesu je věnována celá lekce, není to tedy jen nějaký seznam a naučte se.
IM: Poslal sem ti zpravicku ![]()
Díky všem. Ta knížka je fakt super, opravdu učí. Já jsem měla
vždycky jenom nějaké seznamy, a tak. Fakt je, že něco umí aniž by
věděli, že to jsou phrasal verbs. Tak jim z toho udělám něco
stravitelného. Jsou to ještě děcka (13–15let)tak snad to zvládnou. ![]()
Tak zvědavost už mi nedá se nezeptat
Z jakých důvodu
chtějí Vaši studenti dělat PET? Vůbec tím nechci říct, že by to bylo
špatně, spíš naopak, ale jsem překvapená, protože jsem vždycky brala
tyto zkoušky jako doklad o úrovni angličtiny kvůli práci nebo studiu na
VŠ, což asi nebude jejich případ ![]()
Oni už dělali Cambridge zk. na základce, ale ty byly spíš motivační
(Movers, Flyers)no a teď si chtějí udělat PET for Schools (což je stejná
úroveň jako PET, ale zajímavější pro děti)jako „předzkouška“ pro
FCE A protože není časově omezená,jsou už dneska VŠ, které tuto zk.
uznávají. (viz databáze na www. British Council)a navíc je to baví. Do
„šuplíku“ to určitě není, na vejšku určitě půjdou a někteří
chtějí během studia jít na rok do Anglie nebo Ameriky. Tak důvodů je
myslím dost. Snad jim to vyjde (snažím se , jak tady vidíte) ![]()
Děkuji za odpověď a musím uznat, že v tom věku je ta chuť do jazyků
a ještě i zkoušek obdivuhodná. Sama asi půl roku doučuji patnáctiletou
sestřenici, která dokonce ve třídě patří mezi „nejlepší“, ale její
zájem o angličtinu je snad ještě mizernější než znalosti po 6 letech
studia(cvičný test KET napsala na 43%) ![]()
Já mám to štěstí, že se ZŠ nemám nic společného, takže moje děcka
jsou trochu vyjímka a od malička (chodí na angl. už od MŠ) je k tomu vedou
také rodiče. Jinak je to spíš jak popisujete vy . Znalosti ze ZŠ jsou
opravdu děsné
Tak nevím, ale myslím, že to není až tak vina dětí ![]()
Příspěvky mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé. Pokud máte účet můžete se přihlásit.
Příspěvky v diskusi jsou majetkem jejich autorů. Provozovatel webových stránek Help For English za ně nenese zodpovědnost.