Help for English

Jak se máte?

Komentáře k článku: Jak se máte?

 

Re: Re:

Dobrý den, co třeba how doing?Myslím, že jsem to slyšel často?

Re: Re: Re:

když tam přidáte ještě „how ARE YOU doing“ tak ano. Samotné HOW DOING je špatně.

pozdav a dík

Chci poděkovat za skvěle stranky panu Markovi

Hey, how you doin'?

Ze 5 krat :D Ja som to niekedy pocul aspon 50 krat. Som si myslel, ci nepreskakuje tym ludom, no tam je to normalne. Hlavne, ked to spominali dalsi kamarati v UK :-)
A zas na druhej strane v ramci ‚mini‘ konverzacie je to fajn. Lepsie, ako prejst popri niekom len tak bez slova. Takze Are you allright alebo You allright ma clovek na dennom poriadku :-)

Věčný začátečník

:-) Ahoj všichni ,děkuji za tyto stránky ,snad se Konečně něco naučím ,jsem samouk a věčný začátečník ,dá se to vůbec naučit doma ??? :?: :?: :?:?:

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Charlizer vložený před 12 lety

Věčný začátečník

:-) Ahoj všichni ,děkuji za tyto stránky ,snad se Konečně něco naučím ,jsem samouk a věčný začátečník ,dá se to vůbec naučit doma ??? :?: :?: :?:?:

Tak to jsme na tom úplně stejně, jsem taky jen samouk a věčný začátečnýk. Ale tyhle stránky se mi líbí, tak uvidíme jestli se už konečně hnu. Děkuji moc za tyhle stránky a kdyby šlo ke každé lekci přihodit ještě najaký testík, tak by to bylo super.:-)

Dobrý den. Předně také moc děkuji za super stránky, jsem věčný začátečník, takže si sem chodím ověřovat slovíčka a fráze, plus doplnit nějakou gramatiku. S odpovědí na How are you? vím, že se automaticky používá výše uvedené bez toho, jestli mě to opravdu zajímá – prostě fráze. Jedná se ale jen o mluvenou verzi? Jde mi o to, když mi zákazník napíše do emailu How are you? (píšeme si neformálně) a já odpovím I'm fine, thanks. Mám se ho já v odpovědi zase ptát na totéž? Jak se má?

Odkaz na příspěvek Příspěvek od sophieczech vložený před 10 lety