Help for English

Sloveso BÝT #1

Komentáře k článku: Sloveso BÝT #1

báječné

Velmi lituji, že jsem neměla podobného učitele, jako jste vy. Ti moji, totiž zapříčinilo to, že mi při slově angličtina naskočila husí kůže.:? To ale vaše strány radikálně změnily. Škoda jen, že takových podobných stránek není víc i na jiné jazyky. Zcela zaslouženě Vám patří můj velký dík.

dotaz

mohu malý dotaz naprostého laika? :oops: že se osobní zájméno já píše vždy velkým písmenem chápu,je to myšleno na všechny osoby?Asi ano,jen se ujišťuji jsem totiž samouk a nemá mne kdo opravovat,děkuji

Odkaz na příspěvek Příspěvek od rebelka.pet vložený před 13 lety

dotaz

mohu malý dotaz naprostého laika? :oops: že se osobní zájméno já píše vždy velkým písmenem chápu,je to myšleno na všechny osoby?Asi ano,jen se ujišťuji jsem totiž samouk a nemá mne kdo opravovat,děkuji

Re: dotaz

osobní zájmeno JÁ je jen v první osobě jednotného čísla. Ostatní osoby mají jiná zájmena. :-) Ta se píšou s malým písmenem.

Děkuji trochu jsem byla zmatená,omlouvám se za nelogický dotaz. :oops: :oops: :oops: :oops:

Zdravím,mám dotaz.Když jako začátečník jdu na mapu kurzu a začnu touto stránkou,nebylo by možné dát odkaz nebo dovysvětlit hned například některé věci jako zde neurčitý člen an,který se používá u slov začínající na písmena tuším u samohlásek a,e,i,o,u.Jako začátečník tam vydím před slovem neurčitý člen „a“ a pak najednou „am“ takže je uplný začátečník zmatený. Díky

Omlouvám se „an“

Odkaz na příspěvek Příspěvek od maj7 vložený před 13 lety

Zdravím,mám dotaz.Když jako začátečník jdu na mapu kurzu a začnu touto stránkou,nebylo by možné dát odkaz nebo dovysvětlit hned například některé věci jako zde neurčitý člen an,který se používá u slov začínající na písmena tuším u samohlásek a,e,i,o,u.Jako začátečník tam vydím před slovem neurčitý člen „a“ a pak najednou „am“ takže je uplný začátečník zmatený. Díky

Re:

Stačí se podívat na další lekci (zaměstnání), tam je to vysvětlené.

dělám to správně??