Help for English

BUSINESS 05: Spojky a spojovací výrazy

Komentáře k článku: BUSINESS 05: Spojky a spojovací výrazy

 

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Roman Svozílek vložený před 14 lety

Re: Test

Test bude určitě tady v kurzu obchodní angličtiny, ostatně jako vždy po sekci TIPS and TRICKS, ale ten nebude jen na spojky, ale na vše z této lekce.
Plánuji však možná nový seriál věnovaný právě spojkám a spojovacím výrazům, a na jeho konci by měl být určitě i test – a ne jeden:-)
Ale bohužel nevím, kdy se k tomu dostanu…

Test

Tak to jsou skvělé zprávy! Na seriál o spojkách se hodně těším!! Studuji prvním rokem výšku v US a právě writing mi dělá problémy… všechny moje slohovky jsou strašně strohé! Myslím, že právě díky těm spojkám a výrzům by mohli dost ten správný „šmrnc“!

Článek tradičně skvělý, ale chtěl bych se zeptat na tu příkladovou větu:
I am going to have to dismiss you …
Proč je zde použito té vazby „I am going to“.
Mě to spíš příjde jako výhružka nebo slib a mě by se tam víc líbilo „I'll have to dismiss you …“
Používá se to s tím „going to“ běžně. Mě to příjde takové krkolomné :-)

Odkaz na příspěvek Příspěvek od honyk vložený před 14 lety

Článek tradičně skvělý, ale chtěl bych se zeptat na tu příkladovou větu:
I am going to have to dismiss you …
Proč je zde použito té vazby „I am going to“.
Mě to spíš příjde jako výhružka nebo slib a mě by se tam víc líbilo „I'll have to dismiss you …“
Používá se to s tím „going to“ běžně. Mě to příjde takové krkolomné :-)

Re:

Já to vídávám docela často.
Je to v podstatě něco jako ‚hodlám vás muset vyhodit‘ – plánuju, že to budu muset udělat.

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Roman Svozílek vložený před 14 lety

Re:

Já to vídávám docela často.
Je to v podstatě něco jako ‚hodlám vás muset vyhodit‘ – plánuju, že to budu muset udělat.

Re: Re:

Jo jo, právě že ten překlad zní krkolomně, ale pokud se to takhle používá, tak je to o.k.

další spojky ANO