Help for English

Náměty na zlepšení

 

Dobrý den,

u doplňování vět mě občas irituje, že je třeba vynecháno 5 slov, všechna vyplním dobře, jedno prostě neuhodnu a hned program vyhodnotí větu za 0%. Což mi připadá jako nespravedlivé :-) Dále mě mrzí, že se mi občas stane, že pouze jedno písmenko ve slově mám špatně (vím, jak se slovo řekne, ale neumím ho přesně napsat) a když jej nedokáži správně opravit, mám opět za 0%. Nepřemýšleli jste nad úpravou hodnocení? Vím, že to tu není o procentech, ale o učení. Ale alespoň u mě je to tak, že více procent znamená lepší motivaci k dalšímu učení :-D Nedávno jste psali, že výukové plány budou změněny. Na cca kdy tuto změnu plánujete?

Odkaz na příspěvek Příspěvek od nardin vložený před 2 lety

Také bych uvítal kdyby Mé okruhy měly ještě podsložku. Už mám ve svém okruhu z lekcí slovíček docela nepřehledný komín. nardin

Děkujeme za poznámku. Určitě bychom se tomu rádi v dohledné době věnovali.

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Bery02 vložený před 2 lety

Dobrý den,

u doplňování vět mě občas irituje, že je třeba vynecháno 5 slov, všechna vyplním dobře, jedno prostě neuhodnu a hned program vyhodnotí větu za 0%. Což mi připadá jako nespravedlivé :-) Dále mě mrzí, že se mi občas stane, že pouze jedno písmenko ve slově mám špatně (vím, jak se slovo řekne, ale neumím ho přesně napsat) a když jej nedokáži správně opravit, mám opět za 0%. Nepřemýšleli jste nad úpravou hodnocení? Vím, že to tu není o procentech, ale o učení. Ale alespoň u mě je to tak, že více procent znamená lepší motivaci k dalšímu učení :-D Nedávno jste psali, že výukové plány budou změněny. Na cca kdy tuto změnu plánujete?

Myslím, že 0 procent by mělo být pouze v případě, že člověk slovo opakovaně neuhodne ani po nápovědách.

Jak konkrétně byste způsob hodnocení změnil?

Na výukových plánech nyní pracujeme. I nedávná úprava zkoušení dlouhých okruhů byla vlastně součástí úprav výukových plánů. Termín dokončení neradi oznamujeme, protože často přichází různé komplikace, které spuštění zpomalí.

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Marek Vít vložený před 2 lety

Myslím, že 0 procent by mělo být pouze v případě, že člověk slovo opakovaně neuhodne ani po nápovědách.

Jak konkrétně byste způsob hodnocení změnil?

Na výukových plánech nyní pracujeme. I nedávná úprava zkoušení dlouhých okruhů byla vlastně součástí úprav výukových plánů. Termín dokončení neradi oznamujeme, protože často přichází různé komplikace, které spuštění zpomalí.

No, určitě bych nedal 0%, když člověk vyplní třeba z 5 slovíček 4 dobře (třeba na 2. pokus) a jedno vůbec neuhodne. Chtělo by, aby program bral v potaz, že ve větě bylo hodně slovíček a jen jedno z nich uživatel “nedal”. Úprava zkoušení dlouhých okruhů je fajn, určitě s tím souhlasím. Rád bych, aby se tématické okruhy objevily zase v elementary, jako to bylo dříve. Celkově v elementary jsou výukové plány chudší než na vyšší úrovni. U elementary mě mrzí, že jsem tam snad vůbec nenarazil v gramatice na budoucí čas (will, going to). Jaké časy jsou na této úrovni dostupné?

Také by nebylo špatné, aby diskuzní fórum English Me bylo dostupné přímo ze stránek English Me. A poslední věc, co mě napadá – nebylo by špatné do výukových plánů zahrnout i poslechová cvičení. Vím, že je možno je spustit z menu, ale jako součást výukových plánů by to bylo asi lepší. Nebo tuto funkci nechat v možnostech nastavení pro uživatele.

Pavel

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Bery02 vložený před 2 lety

Také by nebylo špatné, aby diskuzní fórum English Me bylo dostupné přímo ze stránek English Me. A poslední věc, co mě napadá – nebylo by špatné do výukových plánů zahrnout i poslechová cvičení. Vím, že je možno je spustit z menu, ale jako součást výukových plánů by to bylo asi lepší. Nebo tuto funkci nechat v možnostech nastavení pro uživatele.

Pavel

Tohle je právě věc, na které pracujeme. Před třemi lety, kdy jsme výukové plány vymysleli, ještě poslechová cvičení nebyla, neměli jsme ani další typy aktivit. Nyní chceme, aby plány byly důmyslnější, lépa navazovaly na sebe, lépe odpovídaly tomu, co student potřebuje a samozřejmě pokud možno aby byly co nejrůznorodější, tedy abyobsahovaly všechyn dostupné typy aktivit.

Když to tak čtu, tak už se na ty nové výukové plány moc těším. Bez English Me si to už ani neumím představit.

Dobrý den, jsem moc spokojený s english me a děkuji za tak skvelou aplikaci.. Neplanujete v blizké době udělat nahrávky pro všechny 3 tvary nepravidelných sloves? predem dekuji

Odkaz na příspěvek Příspěvek od pixla vložený před 2 lety

Dobrý den, jsem moc spokojený s english me a děkuji za tak skvelou aplikaci.. Neplanujete v blizké době udělat nahrávky pro všechny 3 tvary nepravidelných sloves? predem dekuji

Toto již nějakou dobu funguje, podívejte se např. na http://app.englishme.cz/…ail/start/61?…
Může se stát, že ne všechna slovesa už mají nahrávku jak BrE tak AmE. To bude postupně doplněno.

Odkaz na příspěvek Příspěvek od pixla vložený před 2 lety

Kde co chybí je na odkazu v tabulce http://www.imgup.cz/image/bYL http://imgWorld.cz/…BEilpd8H.png

Mrkneme na to, díky.

Dobrý den, přidávám se k těm, kteří EnglishMe chválí a přidávám se i k těm, kterým chybí možnost řadit okruhy slovíček do složek. Zpřehlednilo by se to velmi…

Druhá věc, která mě mrzí, je vyhodnocení zkoušení slovíček: Pokud v jednom směru (např. z AJ do ČJ) dostanu po dlouhé dřině třeba 90 procent, byl bych rád, abych při zkoušení v opačném směru (z ČJ do AJ) vytvářel jiný graf úspěšnosti. Za stávajícího stavu, kdy je jeden graf na všechny způsoby zkoušení, je můj původní vydřený graf (na který jsem náležitě pyšný) nahrazen novým (samozřejmě bídným) hodnocením jiné dovednosti… U okruhu v náhledu by tedy mohlo být koláčových grafů více – podle způsobu zvoleného zkoušení.

Za EnglishMe děkuji, po roce jsem zaplatil na další období! :)

Děkujeme za zpětnou vazbu. Zvážíme, jaké jsou možnosti.

 

Příspěvky mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé. Pokud máte účet můžete se přihlásit nebo se můžete přihlásit účtem na Facebooku.

Příspěvky v diskusi jsou majetkem jejich autorů. Provozovatel webových stránek Help For English za ně nenese zodpovědnost.