Help for English

Náměty na zlepšení

 

Dobrý den,

další návrh:

Ve cvičeních u vysvětlení chyb občas odkazujete na název článku na helpforenglish, kde se daná problematika popisuje, vysvětluje. Nešlo by to psát formou hypertextových odkazů, abych si na něj jen kliknul a nemusel jej hledat manuálně na helpforenglish?

Dobrý den,

další návrh:

Například v okruzích slovní zásoby byl nebylo špatné, aby po ukončení testu bylo možno spustit test znovu pouze s problematickými slovíčky. Abych nemusel znovu projíždět test se všemi, tedy i s těmi, které jsem znal a která nepotřebuji znovu opakovat.

Pavel

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Bery02 vložený před 8 lety

Dobrý den,

další návrh:

Ve cvičeních u vysvětlení chyb občas odkazujete na název článku na helpforenglish, kde se daná problematika popisuje, vysvětluje. Nešlo by to psát formou hypertextových odkazů, abych si na něj jen kliknul a nemusel jej hledat manuálně na helpforenglish?

Dobrý den,

jedná se o chybu, článek by se měl zobrazit v rámci English Me, prověřím.

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Bery02 vložený před 8 lety

Dobrý den,

další návrh:

Například v okruzích slovní zásoby byl nebylo špatné, aby po ukončení testu bylo možno spustit test znovu pouze s problematickými slovíčky. Abych nemusel znovu projíždět test se všemi, tedy i s těmi, které jsem znal a která nepotřebuji znovu opakovat.

Pavel

Děkuji za zaslání námětu.

Tuto funkci máme v plánu.

Dobrý den, začaly se mi plnit mé okruhy slovní zásoby a začíná to být trochu nepřehledné. Tak mě napadlo menší vylepšení. Nebylo by možné vylepšit toto řazení například do složek? Něco jako je to ve sdílených okruhů slovní zásoby (EASY témata, Příprava na zkoušku, Různé, …)?

Radek

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Radek vložený před 8 lety

Dobrý den, začaly se mi plnit mé okruhy slovní zásoby a začíná to být trochu nepřehledné. Tak mě napadlo menší vylepšení. Nebylo by možné vylepšit toto řazení například do složek? Něco jako je to ve sdílených okruhů slovní zásoby (EASY témata, Příprava na zkoušku, Různé, …)?

Radek

DObrý den,

zatím jsme vytvořili roztřídění na původní, vlastní, sdílené a sdílené se skupinou. Podrobnější řešení ještě zvážíme.

Děkujeme za zpětnou vazbu.

Soustavně bojuji s přízvukem slov, kdy dávám přízvuk na špatnou slabiku. Chtěla bych se zeptat, zda by bylo možné zařadit do zkoušení nebo gramatického drilu zkušení přízvuku slov.

Ahoj. Když jsem na EnglishMe procházel články na členy a projížděl testy, narazil jsem na test, který se mě ptal na fakta, které nebyly obsaženy v teorii. Našel jsem je pak až zde, pod stránkou http://www.helpforenglish.cz/…-nulovy-clen. Například jídla dne. Dělám něco špatně? Pokud ne, bylo by možné doplnit i zbývající teorii?

Odkaz na příspěvek Příspěvek od beruska8 vložený před 8 lety

Soustavně bojuji s přízvukem slov, kdy dávám přízvuk na špatnou slabiku. Chtěla bych se zeptat, zda by bylo možné zařadit do zkoušení nebo gramatického drilu zkušení přízvuku slov.

Dobrý den, problém by byl asi jen v tom, jakým způsobem smysluplně zkoušet slovní přízvuk. Přízvuk je otázkou výslovnosti a ta se počítačem hodnotí špatně.

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Filip J. vložený před 8 lety

Ahoj. Když jsem na EnglishMe procházel články na členy a projížděl testy, narazil jsem na test, který se mě ptal na fakta, které nebyly obsaženy v teorii. Našel jsem je pak až zde, pod stránkou http://www.helpforenglish.cz/…-nulovy-clen. Například jídla dne. Dělám něco špatně? Pokud ne, bylo by možné doplnit i zbývající teorii?

Zmiňovaný článek je součástí našeho kurzu pro začátečníky. Ten do stávající teorie nepatří. Na kurzu pro English Me pracujeme.

Nulový člen najdete ale i zde:

http://app.englishme.cz/…/default/372?…

Dobrý den,

engslihme používám již cca půl roku. Myslím, že se má AJ zlepšila. Začal jsem na úrovni Elementary, kde byly zpočátku ve výukových plánech i Okruhy z určitých odvětví (např. Okruh slovní zásoby: Cestování). Po čase se tyto tématické okruhy z výukových plánů na této úrovni zcela vytratily. Obecně se výukové plány na úrovni Elementary celkem zmenšily, nemají tolik testů. To je, myslím, škoda. Dále jsem si všiml, že i když mi většina testů ve výukovém plánu dopadne dobře (až na např. na náhodná přídavná jména vše 80% a výše) a v záložce obecné splním test na úrovni medium třeba na 90%, další poslední test ve výukovém plánu mi skočí zase na úroveň very easy. Zdá se mi, že jsem trochu ustrnul na určité úrovni, testy se již celkem opakují. Zkusil jsem si nastavit úroveň Pre-Intermediate, ale tady jsou pro mě testy velmi těžké a dosahuji velmi špatných výsledků. A teď k dotazu:

Proč, když jsem se dostal na úrovni Elementary ke slušným výsledkům, se mi stejně zobrazují i “very easy testy” v záložce obecné. Rád bych, aby se mi objevovaly spíše medium testy, prostě obtížnější, abych se mohl dále rozvíjet a někdy v budoucnu se dostat na úroveň Pre-Intermediate a nepřipadat si v ní jako totální hlupák? :-D

Pavel

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Bery02 vložený před 8 lety

Dobrý den,

engslihme používám již cca půl roku. Myslím, že se má AJ zlepšila. Začal jsem na úrovni Elementary, kde byly zpočátku ve výukových plánech i Okruhy z určitých odvětví (např. Okruh slovní zásoby: Cestování). Po čase se tyto tématické okruhy z výukových plánů na této úrovni zcela vytratily. Obecně se výukové plány na úrovni Elementary celkem zmenšily, nemají tolik testů. To je, myslím, škoda. Dále jsem si všiml, že i když mi většina testů ve výukovém plánu dopadne dobře (až na např. na náhodná přídavná jména vše 80% a výše) a v záložce obecné splním test na úrovni medium třeba na 90%, další poslední test ve výukovém plánu mi skočí zase na úroveň very easy. Zdá se mi, že jsem trochu ustrnul na určité úrovni, testy se již celkem opakují. Zkusil jsem si nastavit úroveň Pre-Intermediate, ale tady jsou pro mě testy velmi těžké a dosahuji velmi špatných výsledků. A teď k dotazu:

Proč, když jsem se dostal na úrovni Elementary ke slušným výsledkům, se mi stejně zobrazují i “very easy testy” v záložce obecné. Rád bych, aby se mi objevovaly spíše medium testy, prostě obtížnější, abych se mohl dále rozvíjet a někdy v budoucnu se dostat na úroveň Pre-Intermediate a nepřipadat si v ní jako totální hlupák? :-D

Pavel

Dobrý den,

děkujeme za komentáře. Výukové plány v současné době zcela předěláváme, takže doufáme, že v nové podobě budou lépe odpovídat potřebám studentů a reflektovat jejich postup. Původní koncept plánů byl stavěný na obsah, který jsme měli před třemi roky. Od té doby jsme přidali mnoho nových možností a funkcí, na které výukové plány v této podobě nereagují. Nutnosti aktualizovat a vylepšit plány jsme si ale všímali už nějaký čas a právě na zlepšení pracujeme.

Psal jste, že testy PRE-INTERMEDIATE jsou na Vás moc obtížné – máte na mysli zkoušení slovíček, testy s vysvětlením a nebo doplňování vět?

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Marek Vít vložený před 8 lety

Dobrý den,

děkujeme za komentáře. Výukové plány v současné době zcela předěláváme, takže doufáme, že v nové podobě budou lépe odpovídat potřebám studentů a reflektovat jejich postup. Původní koncept plánů byl stavěný na obsah, který jsme měli před třemi roky. Od té doby jsme přidali mnoho nových možností a funkcí, na které výukové plány v této podobě nereagují. Nutnosti aktualizovat a vylepšit plány jsme si ale všímali už nějaký čas a právě na zlepšení pracujeme.

Psal jste, že testy PRE-INTERMEDIATE jsou na Vás moc obtížné – máte na mysli zkoušení slovíček, testy s vysvětlením a nebo doplňování vět?

Dobrý den,

do výukových plánů bych určitě přidal okruh problematických či velmi problematických slovíček, která jsem neznal v minulých zkoušeních slovíček, ale i při vyplňování textů do vět. Stává se mi často, že slovíčko, které jsem neznal a těžko si pamatoval se mi tu znovu vůbec neobjevuje či objevuje velmi sporadicky. A to se týká i vyplňovacích cvičení, kdy dost často ve větách selhávám na jednom slovíčku, které se mi objevuje právě jen v té dané větě. Vím o “košíku”, ale přiznám se, že ten moc nevyužívám. Co se týče obtížnosti, už v elementary mám problém se slovíčky. Když se dostanu při zkoušení na úroveň 50 %, jsem spokojený, protože někdy dosahuji i výrazně horších výsledků (třeba jen 35 %). Sice se mi toto procento zvyšuje, ale nemám moc velký progres. Na můj vkus jsou některá slovíčka na této úrovni zbytečně složitá a málo užívaná. Původně jsem si myslel, že se zde objevují naprostě náhodná slovíčka z celé slovní zásoby. Ale po zapnutí Pre-intermediate jsem zjistil, že zde jsou slovíčka ještě složitější a ještě méně užívaná. Testy v elementary kromě zkoušení slovíček přitom zvládám obvykle na 85% – 100%. V pre-intermediate jsem se dostal najednou na třeba pouhých 20%. Nedokáži odhadnout, zda je chyba v nastavení či ve mně, ale každopádně jsem se rychle vrátil na elementary :-D Děkuji za Vaši práci a reakce.

Pavel

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Bery02 vložený před 8 lety

Dobrý den,

do výukových plánů bych určitě přidal okruh problematických či velmi problematických slovíček, která jsem neznal v minulých zkoušeních slovíček, ale i při vyplňování textů do vět. Stává se mi často, že slovíčko, které jsem neznal a těžko si pamatoval se mi tu znovu vůbec neobjevuje či objevuje velmi sporadicky. A to se týká i vyplňovacích cvičení, kdy dost často ve větách selhávám na jednom slovíčku, které se mi objevuje právě jen v té dané větě. Vím o “košíku”, ale přiznám se, že ten moc nevyužívám. Co se týče obtížnosti, už v elementary mám problém se slovíčky. Když se dostanu při zkoušení na úroveň 50 %, jsem spokojený, protože někdy dosahuji i výrazně horších výsledků (třeba jen 35 %). Sice se mi toto procento zvyšuje, ale nemám moc velký progres. Na můj vkus jsou některá slovíčka na této úrovni zbytečně složitá a málo užívaná. Původně jsem si myslel, že se zde objevují naprostě náhodná slovíčka z celé slovní zásoby. Ale po zapnutí Pre-intermediate jsem zjistil, že zde jsou slovíčka ještě složitější a ještě méně užívaná. Testy v elementary kromě zkoušení slovíček přitom zvládám obvykle na 85% – 100%. V pre-intermediate jsem se dostal najednou na třeba pouhých 20%. Nedokáži odhadnout, zda je chyba v nastavení či ve mně, ale každopádně jsem se rychle vrátil na elementary :-D Děkuji za Vaši práci a reakce.

Pavel

Díky za odpověď. Těžko se i posuzuje, která slova považujete za málo používaná či podle čeho používanost posuzujete. Věty mohou záměrně být o jednu úroveň výš, než máte nastavenou úroveň. Vlastně vždy program uživateli ‘přihlává’ věty a slovíčka +/- 1… tedy pro úroveň ELEMENTARY přihrává kromě elementary i starter a pre-intermediate.

Cílem těchto cvičení není tak úplně získat 100% ale naučit se nové věci z větné skladby, překladu, slovní zásoby apod.

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Marek Vít vložený před 8 lety

DObrý den,

zatím jsme vytvořili roztřídění na původní, vlastní, sdílené a sdílené se skupinou. Podrobnější řešení ještě zvážíme.

Děkujeme za zpětnou vazbu.

Také bych uvítal kdyby Mé okruhy měly ještě podsložku. Už mám ve svém okruhu z lekcí slovíček docela nepřehledný komín. nardin

 

Příspěvky mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé. Pokud máte účet můžete se přihlásit.

Příspěvky v diskusi jsou majetkem jejich autorů. Provozovatel webových stránek Help For English za ně nenese zodpovědnost.