Help for English

Jak na to: Používáme slovník

Komentáře k článku: Jak na to: Používáme slovník

 

Zdravím, chtěla bych moc poprosit, jestli byste mi nemohli doporučit nějaký kvalitní překladový slovník.Jsem studentka středně pokročilá. Děkuji

Re:

Např. tento:
knihy.abz.cz/pro­dej/velky-cesko-anglicky-a-anglicko-cesky-slovnik-komplet¨
(J. Fronek)

Dobrý den rada bych se zeptala. Jestli by se tady nedalo navolit jen třeba pár slovíček s lekce kterou my zrovna probírame a ty bych si zkousela. Protoze tahle v tech okruzich je to porad jen o jedne veci…

Odkaz na příspěvek Příspěvek od DmA vložený před 16 lety

Dobrý den rada bych se zeptala. Jestli by se tady nedalo navolit jen třeba pár slovíček s lekce kterou my zrovna probírame a ty bych si zkousela. Protoze tahle v tech okruzich je to porad jen o jedne veci…

Re:

Moc nechápu, jak to myslíte. Okruhů slovíček tu jsou stovky… některé dokonce podle učebnic atd. Podívejte se do sekce ‚slovní zásoba‘ a podsekce Okruhy slovní zásoby.

vlastnosti sloves

Prosím vás, abych se přiznal, tak mi moc neni jasné, co znamená to přebírání a nepřebírání předmětu u sloves.

Když je například u LIKE napsané, že je to [T] transitive, znamená to že nemůžu použít větu, která končí na to sloveso? Musí ten předmět být přímo za tím slovesem, nebo i jinde?

Mohu napsat třeba toto?
I call all women I like their little names.

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Pilda vložený před 16 lety

vlastnosti sloves

Prosím vás, abych se přiznal, tak mi moc neni jasné, co znamená to přebírání a nepřebírání předmětu u sloves.

Když je například u LIKE napsané, že je to [T] transitive, znamená to že nemůžu použít větu, která končí na to sloveso? Musí ten předmět být přímo za tím slovesem, nebo i jinde?

Mohu napsat třeba toto?
I call all women I like their little names.

Re: vlastnosti sloves

když je transitive, tak to znamená, že se pojí s předmětem. Je jedno, kde tem předmět je.

I love XXX.
XXX is something I like.
XXX are liked by many people.