Help for English

Practical English Usage

Komentáře k článku: Practical English Usage

 

Re: Rozdíl mezi levnější studentskou edicí a paperbackem/HB

Rád bych se zeptal, zda kromě toho obalu je ještě nějaký jiný rozdíl mezi těmi dražšími verzemi. V jednom předmětu, který teď studuji, máme tuto knihu jako doporučenou a rád bych si ji zakoupil. Ptal jsem se našeho učitele a ten mi řekl, že mají namysli tu nejdražší verzi.

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Pavel Spilka vložený před 17 lety

Re: Rozdíl mezi levnější studentskou edicí a paperbackem/HB

Rád bych se zeptal, zda kromě toho obalu je ještě nějaký jiný rozdíl mezi těmi dražšími verzemi. V jednom předmětu, který teď studuji, máme tuto knihu jako doporučenou a rád bych si ji zakoupil. Ptal jsem se našeho učitele a ten mi řekl, že mají namysli tu nejdražší verzi.

Re: Re: Rozdíl mezi levnější studentskou edicí a paperbackem/HB

Prý je to ještě v těch vynechaných kapitolách o nadávkách a sprosťárnách. Já tu dražší po ruce nemám, takže nemohu říct. Pravděpodobně jim jde ale o ten gramatický obsah, a ten by měl být stejný.

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Marek Vít vložený před 17 lety

Re: Re: Rozdíl mezi levnější studentskou edicí a paperbackem/HB

Prý je to ještě v těch vynechaných kapitolách o nadávkách a sprosťárnách. Já tu dražší po ruce nemám, takže nemohu říct. Pravděpodobně jim jde ale o ten gramatický obsah, a ten by měl být stejný.

Re: Re: Re: Rozdíl mezi levnější studentskou edicí a paperbackem/HB

No tak to je rozhodnuto. Nadávky to je to nejdůležitější. :) Koření každého jazyka. Myslel jsem, že bych mohl nějakou kačku ušetřit na pivko, ale asi si koupim tu nejdražší. Učitel říkal, že mi ji přinese ukázat, takže pak se definitivně rozhodnotu. Díky za odpověď.

pro zajímavost