Help for English

Výslovnost /v/ a /w/

Komentáře k článku: Výslovnost /v/ a /w/

 

Díky

Díky, neuškodí si to zopakovat (hlavně když vím, že výslovnost není moje silná stránka).

VERY WELL

Takové časté spojení a jak je těžké ho vyslovit!

tak až teď jsem si uvědomil, že jsem jednodůché „v“ úplně vynechával :D …díky za článek

Díky moc za tuhle výslovnost.Měla jsem na škole tři učitele angličtiny a žádný nás tohle nikdy neučil ani se o různé výslovnosti nezmínil. Výborný test.

waw

Uspesnost 90%. Jsem potesen :-D

Je to přesně tak, jak je v článku popsáno… Mám za sebou státnice z angličtiny, gramatiku na vyšším levlu, mluvím plynule, ale teď se při mém pobytu v Anglii ukázalo, že ve výslovnosti musím vypilovat i věci z úrovně elementary, pro kterou je tento článek určen.

Opravdu mne pobavilo, když jsem článek začala číst a první dvojice slov se shoduje s tím, co jsem si nakreslila vedle sebe na papír, než jsem článek otevřela.

Budu se letos vdávat, tak se občas téma hovoru stočí i k plánování svatby. Všichni se nechápavě zarazí, proč že to chci mít na hlavě velrybu…? V zápětí jim to sice dojde, ale proč se to nenaučit správně, že? Takže jdu pilovat!

Díky za článek! Hned ho přepošlu svým studentům.

Páni, než jsem to začala číst, tak jsem si říkala “Jaký rozdíl?” Nikdy mě nikdo neučil v tom vidět rozdíl, ani to vyslovovat… Ani zde v Anglii mě nikdy nikdo neopravil, pokud jsem se přímo nezeptala na danou výslovnost slova. Myslím, že toto mi teď hodně pomůže, jen si to zapamatovat PS: I ten test na konci pro mě byl potom velice jednoduchý, když jsem si uvědomila, které písmenko je které…

Vyborny clanek a velmi potrebny.

Dobrý den, možná, že už to bylo zmíněno jinde, ale chtěl bych se zeptat proč vyslovují w jako “dabl jů” – tedy dvojité U. Někde jsem slyšel, že protože dřív se skutečně tato hláska psala jako dvojité U. díky Michal

Jak se píše v článku, výslovnost tohoto písmene v mnoha slovech opravdu mnohem bližší “u” než “v”.