Help for English

FCE

 

ne, didn't je jedno slovo.

Predpokladam, ze to je obecne pravidlo platne pro vsechny zkracene tvary : "I'm, you're, I'd, apod. ??

Ano.

Dobrý den, rád bych se dozvěděl, kde se dají zjistit termíny a místa konání „zkoušek nanečisto“ pro FCE (mock exams). Mně by asi nejvíce vyhovovalo Brno. Děkuji

Dobrý den,
náš učitel zase říká, že stažené tvary se považují za dvě slova u FCE testů, tak jsem teď zmatená........

Dobrý den,chtěla jsem se jen zeptat jestli nahráky rodilých mluvčích na Vašich stránkách jsou v Britské nebo Americké angličtině. Děkuji

Jak které, většinou americké.

Dobrý den!
Jsem studentka 3. ročníku gymnázia a na FCE se asi budu připravovat sama…
Chtěla bych složit FCE v červnu. Myslíte si, že je to reálné s tímto časem na připravu? Dále by mě zajímalo, jak dlouho dopředu se musím ke zkoušce hlásit.

Na červnovou zkoušku byl termín do minulého pátku. Teď to jde taky ještě, ale platí se příplatek za pozdní registraci.

Jestli to je reálné? To samozřejmě nemůžu posoudit, když vás neznám. Zkuste cvičné testy a uvidíte.

Dobrý den,