Help for English

Základní časové předložky

Komentáře k článku: Základní časové předložky

 

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Elyxandra vložený před 14 lety

dotaz

Mohl by mi někdo poradit jak se řekne „jednou za 14 dní“? Jednou za týden je once a week,ale jak to mám vyřešit pokud bych chtěla říct třeba,že nějaký předmět ve škole mám jen jednou za 14 dní?

Re: dotaz

once in two weeks

in the afternoon & at night

Zdravím, když budu chtít říct: jedné chladné zimní noci…předpokládám, že použiji také předložku ‚on a cold winter night‘ stejně jako v případě odpoledne

Odkaz na příspěvek Příspěvek od potter vložený před 14 lety

in the afternoon & at night

Zdravím, když budu chtít říct: jedné chladné zimní noci…předpokládám, že použiji také předložku ‚on a cold winter night‘ stejně jako v případě odpoledne

Re: in the afternoon & at night

Ano.

Děkuji

Dobrý den. Již 2 roky dálkově studuji a bohužel i AJ. Pořád se v tom plácám a spousta věcí mi do hlavy neleze. Dnes jsem narazila na tyto stránky a koukám, že třeba tyto předložky nejsou tak těžké jak se mi zdály celou dobu. Musím pochválit autora/y. Opravdu mi to moc pomůže a budu ráda za cokoli dalšího.

Monika

super stranky, i matky na materske dovolene se vzdelavaji :-D bylo by fajn, aby na konci lekce bylo nejake procviceni, vse se zda jasne, ale obavam se, ze pri testu by clovek zjistil. koukala jsem, ze se daji procvicit slovicka, ale zrovna u predlozek by byl fajn nejaky test, ktery by nekopiroval vyklad, aby si clovek overil, ze to opravdu chape

pro včelku

včelko, nejdříve si vyhledej češtinu, s angličtinou začni až potom. Možná jsi měla napsat, co jsi vlastně hledala, třeba to tu je, jenom uložené pod něčím jiným, než jsi předpokládala :-)