Help for English

Present Perfect A

Komentáře k článku: Present Perfect A

 

Dotaz

Pane učiteli, jsem samouk. Prosím, proč by nebyla správná konstrukce této věty: I started reading the book last month but I haven't finished yet. Děkuji. Milan

Odkaz na příspěvek Příspěvek od milan1951 vložený před 17 lety

Dotaz

Pane učiteli, jsem samouk. Prosím, proč by nebyla správná konstrukce této věty: I started reading the book last month but I haven't finished yet. Děkuji. Milan

Re: Dotaz

Protože za tím je ještě to zájmeno IT. „Finished yet it“ je nesmysl.

dÍK

Tato stránka mi velice pomohla a je super :-D 8-)

Dobrý den, když napíši test a dám „vyhodnotit“, zobrazí se mi správné a špatné odpovědi, ale procentuální hodnocení ne. V profilu tento test také nemám, takže se k němu nemohu zpětně vrátit. Je to chyba na mé straně? Děkuji

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Eva vložený před 16 lety

Dobrý den, když napíši test a dám „vyhodnotit“, zobrazí se mi správné a špatné odpovědi, ale procentuální hodnocení ne. V profilu tento test také nemám, takže se k němu nemohu zpětně vrátit. Je to chyba na mé straně? Děkuji

Re:

Ne, toto je starší test, který byl vytvořen jinou technologií. Tam některé ty lepší funkce nejsou.

Chyba?

Dobrý den. v otázce „When _____ to the cinema?“ je volba „have you last been to“. Neměla ta volba být bez toho TO? Tzn. „have you last been“?

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Pilda vložený před 16 lety

Chyba?

Dobrý den. v otázce „When _____ to the cinema?“ je volba „have you last been to“. Neměla ta volba být bez toho TO? Tzn. „have you last been“?

Re: Chyba?

To je fakt, ale stejně je ta odpověď špatně.

Re: Dotaz

1) ne, jenom I'VE BEEN A TEACHER SINCE…
2) ne, je tam LAST MONTH, musí být minulý.

Re:

tomu nerozumím… jak to myslíte?

Ach jo, kdo říká, že angličtina je lehká? Nějak mě to pořád nejde.

pecka :-D

Dotaz

Krásný den pane Víte,