Help for English

Anglické pozdravy

Komentáře k článku: Anglické pozdravy

 

Re: Re: Jak je to s poč. podstatnými jmény?

Dobrý den
Zajímalo by mě, jaký slovní druh je v angličtině slovo v oslovení?
Myslel jsem si, že to je podstatné jméno ve funkci vokativu, u vokativu by se člen nepsal.
Děkuji.

Jsem nadšená.Moc děkuji potřebuji se učit,dálkově studuji střední školu 3 rokem a čeká mě maturita z jazyka, ale vůbec mi to nejde a jsem zoufalá!!!!

Re: otázka

Zadejte si do vyhledávače na našich stránkách „interpunkční znaménka“ a „tečka v angličtině“.

Martin

Výborná Angličtina

Re: Good day

GOOD DAY se používá většinou při loučení – HAVE A GOOD DAY.

Výborné stránky

Děkuji vám za tento začátečnický kurz. I po mnoha letech studia člověk objeví i v té nejzákladnější lekci věci, které nevěděl=)

super clanek

Skveli clanek, pro me jako zacatecnika, vyborne vysvetleno. :-)

Re: Re: Naprosto skvělé!

Dobrý den já sem tehnhle servr napvštívila teprve dneska uplně žasnu je to tu moc vše ve skvělím provedením ja patrim uplně mezi zacatecniky a hledala sem dlouho kurz ktery by me naucil anglicky protoze pristi rok delam statni maturytu z anglictinu proste sem moc rda že mi jedna slecna tenhle server doporucila zda si mi že se tady da jednoduse vse pochopit pred vama proste klobouk dolu a velký dik za pomoc:-)

Re:

HELLO je naprosto v pořádku.

mám dotaz,teď jsem se zde zaregistrovala a chtěla jsem si pustit správnou výslovnost-na tu ikonku,ale nejde to.Proč?děkuji :-(

Odkaz na příspěvek Příspěvek od l*i*d*k*a vložený před 12 lety

mám dotaz,teď jsem se zde zaregistrovala a chtěla jsem si pustit správnou výslovnost-na tu ikonku,ale nejde to.Proč?děkuji :-(

Re:

zkuste si nainstalovat FLASH PLAYER.

good morning – good afternoon

co kdybych se s někým potkala v čase oběda, a já u obědvala a on ne?

Re:

YOU se vyslovuje buď silně /ju:/ a nebo oslabeně. A je jedno, jestli ho napíšete spisovně YOU. Stejně ho lze vyslovit oběma způsoby. To je obecný jev, netýká se jen YOU.