Help for English

Euphemisms in English

Komentáře k článku: Euphemisms in English

 

Odkaz na příspěvek Příspěvek od kasper vložený před 15 lety

Re: Re: 18+

V první řadě díky za krásný článek, kterým jsem si mohla osvěžit učivo z vysoké školy :-)

Jinak co se týče slovní zásoby 18+, chtěla bych se s Vámi podělit o své vlastní zkušenosti :-) Poznala jsem totiž několik učitelů, kteří si žádné servítky neberou a s klidem v duši procvičují i takovou slovní zásobu. Jak sami říkají, v dnešní době není úniku. Stačí se podívat na nějaký film z dílny amerických autorů :-)Není potom divu, když se na pana inspektora směje ze sešitu žáčka věta typu:„Jdi do…“ a mnoho dalších…

Re: Re: Re: 18+

To já to se svými studenty na gymplu taky vždycky probíral, ale dát to na web, kam má přístup kdokoliv, to je něco jiného.

Re:

Ano chystá. :-)

Odkaz na příspěvek Příspěvek od zadirr vložený před 15 lety

Re: Re: „do sb.“ versus „get laid“

Jasně, nemyslel jsem to tak že by místo eufemismů používali nějaké posunky, ale tak, že když kamarád říká kamarádovi, že se s ním včera kamarádka vyspala, anebo že kamarádka včera umřela, tak použije nějaký eufemismus, ale ani v jenom ani v druhém případě to nebude říkat s kamennou tváří a bez hnutí brvou, ale bude se u toho nějak tvářit, bude mít nějaký tón hlasu… zkrátka emoce budou cítit i beze slov, takže pochopíme co onen eufemismus znamená, i když jsme ho nikdy předtím nemuseli slyšet. A ony se ty eufemismy myslím často používají právě v situacích, kde nějaké ty emoce jsou, nebo ne?

Re: Re: Re: „do sb.“ versus „get laid“

Já si ale myslím, že ta gesta se rozhodně netýkají jenom domorodců, ale úplně všech. A v tom vašem případě si představim hlavně třeba nějaké kluky v pubertě. :D

Re: Re: 18+