Help for English

Soutěž o seriál HOW I MET YOUR MOTHER

Komentáře k článku: Soutěž o seriál HOW I MET YOUR MOTHER

 

Neuvěřitelné

Je to až neuvěřitelné, ale již mi přišla první správná tajenka!!! Nyní už tedy nejde o čas, ale o včeasné zaslání (nejpozději příští sobotu). Ze zaslaných vybereme počítačem dva, a potom se bude losovat – buď ten nejrychlejší, který zaslal tajenku hned druhý den, a nebo jeden z těch dvou vybraných.

jej, nevsimla jsem si, ze uz tajenku nekdo zaslal…hmm, tak jdu s krizkem po funuse

Somebody here is awesome 8-)

Malá nápověda????

Dobrý den Marku,
jsem začátečník v AJ a také seriál HIMYM jsem objevil až díky HFE. /Je nejlepší ze všech, které jsem viděl (přátelé, velký třesk, IT…), aktéři mluví trvale pomaleji a pro mne srozumitelněji.)Ale k dotazu. Třetí soutěžní otázka z 11/2 se ptá na situaci z děje. Šlo by upřesnit alespoň ročník seriálu, který je třeba stáhnout a prozkoumat, abych našel odpověď. Pět a půl ročníku, to je dávka, na kterou nemám čas. Skalní fandové se jistě smějí, ale já si momentálně nevím rady.
Díky – a současně poklona a dík za naprosto skvěle psaný web. KarKas

Odkaz na příspěvek Příspěvek od karkas vložený před 13 lety

Malá nápověda????

Dobrý den Marku,
jsem začátečník v AJ a také seriál HIMYM jsem objevil až díky HFE. /Je nejlepší ze všech, které jsem viděl (přátelé, velký třesk, IT…), aktéři mluví trvale pomaleji a pro mne srozumitelněji.)Ale k dotazu. Třetí soutěžní otázka z 11/2 se ptá na situaci z děje. Šlo by upřesnit alespoň ročník seriálu, který je třeba stáhnout a prozkoumat, abych našel odpověď. Pět a půl ročníku, to je dávka, na kterou nemám čas. Skalní fandové se jistě smějí, ale já si momentálně nevím rady.
Díky – a současně poklona a dík za naprosto skvěle psaný web. KarKas

Re: Malá nápověda????

Poznali se v prvním díle… v soutěži se neptám na věci, pro které by bylo potřeba seriál důkladně znát a pokud ano, je to právě všechno co najdete snadno na netu.