Help for English

O webu Help for English

Komentáře k článku: O webu Help for English

 

Otázka?

Dobrý den. Jsem uplný začátečník. Pomůže mi Help for English mluvit anglicky? S pozdravem Stanley.

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Stanley vložený před 17 lety

Otázka?

Dobrý den. Jsem uplný začátečník. Pomůže mi Help for English mluvit anglicky? S pozdravem Stanley.

Re: Otázka?

S angličtinou Vám snad pomůžeme, mluvit ale je nejlepší s někým. U nás se můžete učit slovíčka, pilovat gramatiku, poslouchat a číst anglicky, naleznete zde tipy jak se efektivně učit… ale mluvit s Vámi náš web zatím nebude.

Začátek.

Děkuji za odpověď, s mluvením nemám problém, dělam v mezinárodním hotelu. Musím se naučit anglicky, abych rozuměl. Děkuji za pomoc. Zatím se tady moc nevyznám. Čím mám začít? Zatím.

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Stanley vložený před 17 lety

Začátek.

Děkuji za odpověď, s mluvením nemám problém, dělam v mezinárodním hotelu. Musím se naučit anglicky, abych rozuměl. Děkuji za pomoc. Zatím se tady moc nevyznám. Čím mám začít? Zatím.

Re: Začátek.

No, zatím zde nemáme žádný kurz angličtiny, kde by se systematicky pokračovalo od někud někam. Víceméně si můžete vybrat cokoliv, co vás zajímá, co vás láká, nebo o čem víte, že potřebujete vylepšit. Co se týče gramatiky, doporučuji udělat si nějaké obecné testy, a u těch zjistíte, co si potřebujete nastudovat apod. Pokud je to poslech, jak říkáte, vyzkoušejte např. poslechy v sekci ‚Certifikáty‘, začněte u poslechů ke zkoušce KET. Možností je spousta.

Podakovanie :-)

Dobry den.