Help for English

Language Lab

Komentáře k článku: Language Lab

 

Very Good program

Ahoj všem,

tenhle program schvaluji za opravdu velmi kvalitní, jak pro výuku, tak i pro procvičování angličtiny. Velmi se mi zamlouvá, takže bych jeho koupě vůbec neváhal :) jestli se chcete naučit anglicky.

Však posuďte sami ze článku nahoře, ale já jsem popravdě ještě nikdy neviděl program s tak obsahovou náplní jako je tento.

Chci taky poděkovat

Mám Váš program zhruba měsíc a moc se mi líbí. Jsem začátečník, asi ten falešný a asi ještě nějakou dobu budu. Z Vašho slovníku jsem nadšená, doslova si s ním hraju. Nedávno jsem se i s dcerou hodně nasmála, když jsme si tam vkládaly slova z jedné oblíbené knížky. Tak Vám přeju hodně úspěchů a znovu: díky, díky, díky.

Moznosti behu programu v Linuxu

Protoze pouzivam Linux a LL je Win. aplikace, tak jsem zkusil emulovat pres Wine (vyzkouseno od verze 0.9.33) a vysledek je velice uspokojivy.

Funguji vsechny funkce pomerne bez problemu. Jedine zvuk se mi mirne trha, ale je mozny, ze se da nastavit lip ve Wine.

Pokud by nekoho zajimalo vic podrobnosti, jak spustit LL pod Linuxem, tak mi poslete e-mail a ja se pokusim odpovedet.

Jinak zacal jsem pouzivat LL kazdy den a je to vyborny pomocnik na vyuku slov.Pri cteni knizky vyhledavam neznama slova ve slovniku a pak si je jednoduse pridavam do svyho slovnicku. Po precteni kapitoly si necham slovicka vyzkouset.

Diky za moc fajn program :)

Super, už bych se bez něj neobešel

Používám program asi tři týdny a nemůžu si ho vynechválit.
Předtim jsem učení slovíček spíš nesnášel, protože učení z papíru, či nějakých primitivních programů bylo dosti nezáživné a hlavně neefektivní, protože sem si tak musel opakovat slovíčka i které už bezpečně znám a to zcela zbytečně.

Učení slovíček s programem Language Lab je však jiné. Díky skvělému algoritmu pro tzv. inteligentní zkoušení program pozná, které slovíčka bezpečně znáte a se kterýma máte problémy a na ty se pak soustředí.