Help for English

Angličtina pro začátečníky - Mapa kurzu

Komentáře k článku: Angličtina pro začátečníky - Mapa kurzu

 

Dobrý den,
opět Vás musím pochválit pane učiteli. Máte prostě super nápady. Hned jak přijdu domů, tak to ukážu synovi a doufám, že ho to nadchne jako mně. Musí teď trochu dohnat tu 2měsíční zahálku, aby na gymnázium, kam po prázdninách nastupuje, nebyl za tydýt, protože ze školy si toho z angličtiny moc neodnesl.
Takže přeji mnoho dychtivých studentů.

Chybný odkaz

Lekce „Jak se kdo jmenuje“ mě odkazuje na lekci „Přivlastňova­cí pád“!

Chybný odkaz 2

To samé platí i pro „Cvičení: Family #1“.

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Jiří Ježek vložený před 16 lety

Chybný odkaz 2

To samé platí i pro „Cvičení: Family #1“.

Re: Chybný odkaz 2

Díky, obojí opraveno.

Re: pomooc!!

Sekce SLOVNÍ ZÁSOBA, Okruhy slovní zásoby, EASY BODY.

Prima

Perfektně udělané stránky. Taky mě to moc baví. jsem uplný začátečník. Chodím do kursu angl. ale tady se naučím víc. Díky díky díky Hurááá

Pozdrav

Srdečne Vás pozdravujem zo Slovenska, priamo z jeho „srdca“! Chcem sa Vám poďakovať za formu výučby anglického jazyka prostredníctvom Vami spravovanej stránky. Vysoko hodnotím obsah ale i rozsah prezentovaného učiva. Verím, že sa mi úspešne podarí prelúskať sa všetkými „levelmi“ . Prajem Vám veľa tvorivej aktivity a chuti do práce :-)

Netrebko :)

DOBRÝ DEN,

mapa kurzu je super, jen mi chybí víc cvičení a aktivit. Jsem začátečník a navíc mi to moc neleze do hlavy :-/, potřebovala bych víc procvičovat. Tak se plácám ještě ve dvou různých učebnicích, ale zjišťuji, že se dost rozcházejí slovíčka v lekcích…tak prosím pro nás analfabety AJ občas přidat nějaké to cvičeníčko :idea: ,díky.

Odkaz na příspěvek Příspěvek od balvina vložený před 16 lety

DOBRÝ DEN,