Help for English

Sloveso BÝT #1

Komentáře k článku: Sloveso BÝT 1

 

poděkování

Dobrý den,jen jsem se chtěla připojit k mnoha, kteří pějí chválu.Je to opravdu super.Zvláště praktické rady z běžného života…Jde o to jen si to zapamatovat,umět používat a hlavně vydržet.Ještě 1000× dík.Táňa

děkuji

angličtinu se učím již od 8 třídy.. je mi 32 let takže jestli se nepletu asi 17 let začínám pořád od začátku. :? Pořád mi to nejde, mám neuvěřitelný bordel(prominte za ten výraz) :oops: v přítomném prostém a průběhovém čase.Doma mám už spoustu knížek, dokonce i studuji, ale ne a ne se to naučit. Tyto stránky vypadají fakt suprově, a budu se tu na nich doopravdy šrotit každej den, tak doufám, že to konečně pochopím 8-) a budu moct někdy udělat i nějakou tu zkoušku .. moc bych ráda státnice, když se tomu tak dlouho věnuji :-D :-D

kde ho mohu sehnat,jsem nejen začátečník vAJ ale i PC

Odkaz na příspěvek Příspěvek od trebor vložený před 15 lety

kde ho mohu sehnat,jsem nejen začátečník vAJ ale i PC

Re:

na stránkách adobe.com

zdravim pana VITA.som v irsku uz 2 roky a stale sa mi nedary naucit sa spravne komunikovat koli tomu ze nemam zaklady ang a pracujem zo slovakmi,,na internete som stale a hladam ako sa spravne naucit sama,preto vas prosim o malu radu pre samoukov,,,da­kujemm,

dekuju

Chtela bych hrozne podekovat za perfektni stranky.. Ziju v Irsku uz pres 3 roky.. Sice nemuzu povedet, ze nic neumim,jsem rada, ze se nejak domluvim. Ale diky Vam, to co umim, umim spravne.. Pomaha mi to, ze mam zrakovou pamet.. Kdyz neco vidim na oci, tak si to zapamatuju.. Takze kazdy Vas test prepisuju do sesitu..Diky tomu mam dobrou gramatiku, ale kdyz mi nekdo povi slovo, kteremu moc nerozumim, tak nevim.. Jeste jednou moc Vam dekuju, jste super :-)

dvd

landi.cz
jesi si ho mam koupit

Odkaz na příspěvek Příspěvek od foaz vložený před 14 lety

dvd

landi.cz
jesi si ho mam koupit

Re: dvd

Nevím, zkuste diskusní foórum, třeba tam s tím někdo má zkušenosti.

zdravim