Help for English

Výslovnost: Vázání slov v angličtině

Komentáře k článku: Výslovnost: Vázání slov v angličtině

 

?!I saw it?!

Jsem nějaký pátek v Londýně a divila jsem se proč jak a nač sorry :-) v běžném dialogu A ono to bylo /ai so:rit/ :-D
Osobně s tím mám velký problém. Učím se to spojovat někdy s úspěchem jindy je z toho pazvuk první katekogie :-D

Re: Re: Re:

Přesně tak. Říct si, jsem začátečník, tohle vypiluju za pár let = problémy, problémy, problémy. Ono to totiž nepřijde „samo“, ani kdyby se člověk učil anglicky 20 let, tohle je o píli a o preciznosti :( Pak se totiž lehce stane, že v gramatice je člověk výborný, ale v mluvené anličtině pořád jenom „starter“ : ((((

Mohu se zeptat, jak správně vyslovit dokupy slova „would they“?? Vynechat [d] od would?? Děkuji

Odkaz na příspěvek Příspěvek od ZuzziR vložený před 15 lety

Mohu se zeptat, jak správně vyslovit dokupy slova „would they“?? Vynechat [d] od would?? Děkuji

Re:

Chtěla jsem napsat „vynechat d u slova would“

Odkaz na příspěvek Příspěvek od ZuzziR vložený před 15 lety

Mohu se zeptat, jak správně vyslovit dokupy slova „would they“?? Vynechat [d] od would?? Děkuji

Re:

Při rychlé ledabyle vyslovované řeči to tak asi někdy znít může ale rozhodně to není přesné. To D a TH se spojí a vznikne z toho většinou takové TH, při kterém dojde k zastavení proudu vzduchu. Při normálním TH k tomu nedochází.

Re: Re:

Chtěl bych se zeptat na podobnou věc. V CZ se při plynulé řeči většinou vynechává poslední souhláska u slova, pokud následující slovo začíná na stejnou, např: „AhoJendo!, vidíMíšu…“. Zajímalo by mě, jestli je v Eng při rychlé řeči něco podobného. Třeba „thanothing …“

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Ivan vložený před 14 lety

Re: Re: