Help for English

Angličtina pro začátečníky - Informace o kurzu

Komentáře k článku: Angličtina pro začátečníky - Informace o kurzu

 

Poděkování

Přidávám se k ostatním a děkuji Vám za tak super stránky. Tady je učení opravdu radost. :-)

I já se přidávám a chci Markovi poděkovat za skvělé stránky. K vašim výborným článkům a zajímavě udělaným testům není co vytknout! Sice už nejsem začátečník(doufám :-D ) ale oprášení a zdokonalení základů potřebuje téměř každý. Ještě jednou díky! :-)

Dakujem

Je to velmi dobra pomocka na ucenie zasluzi si obdiv :-D

Tak jo

Tak ještě naposledy to s tou angličtinou zkusím, když jsem narazil na takovéto perfektní stránky. Je to strašné být věčným začátečníkem. :oops:

Paráda, stránky přesně které jsem hledal, díky za ně :-)

Re: zacatecnik

Díky, přeji, ať Vám to s námi jde.

pán Marek Vít

Ďakujem…začínam od úplného začiatočníka…je to skvelá práca čo ste tu vytvorili.Nič podobné v slovenčine nie je, no našťastie mne čeština vôbec nerobí problém…veľa čítam aj v češtine. Ešte raz Vďaka, pán Vít. Máte môj obdiv.

Zdravím. Jsem začátečník, mám 53 let a tak nevím jak to budu zvládat. Ale Vaše stránky jsou opravdu bezva. Děkuji V.

Pro Marka

Díky za stránky pro začátečníky. Odkazuji na ně spoustu svých žáčků, kteří si chtějí doopravdy s angličtinou hrát. Bohužel, i když jim anglinu skoro tančím a vymýšlím spoustu her, pořád je jich většina, co pracovat nechce :? Nějaký recept na ně? Veškerá motivace zkolabovala. Jinak super práce, vím sama, jak je těžké něco pro druhé pořád vymýšlet.

Language Lab

Vážený pane,čirou náhodou jsem se dostala na Vaše stránky – jsem naprosto netknutá anglickým jazykem a zároveň tak nadšená Vaším podáním kurzu,že jsem se rozhodla zvládnou Vaší výuku. Je mi 61 let a nevím jak to zvládnu ale pokusím se.Současně jsem si chtěla pořídít program Langiage Lab a zjistila jsem,že se již nebude prodávat a bude nahrazen modernějším programem WORD MANAGER .
Děkuji za Vaší obdivuhodnou práci …

pre autora