Help for English

Angličtina pro začátečníky - Informace o kurzu

Komentáře k článku: Angličtina pro začátečníky - Informace o kurzu

 

Škoda, že už nejsem začátečník. :-)

Nefunguje odkaz na mapu kurzu.

Pořád musím obdivovat, kde berete nápady a energii :shock: Tento kurs sice nevyužiji, ale myslím, že ho cílová skupina ocení – opět něco, co nikde jinde než na Vašich stránkách není! :-)

Odkaz na příspěvek Příspěvek od soony vložený před 17 lety

Nefunguje odkaz na mapu kurzu.

Re:

Už funguje, díky za upozornění.

Klobouk dolů!

Obdivuji Vás, s jakou energií i láskou tvoříte tyhle stránky. Umím si představit, že jistě natahujete den i hluboko do noci, protože jinak byste tohle všechno nemohl zvládnout. Klobouk dolů a hluboce před Vámi smekám…

:-) supa…fakt, že jo…

DÍKY

Opravdu krásný a velkorysý dárek do začátku nového školního roku.Budu určitě učit syna podle Vašich stránek.Věřím ,že ve spojení s LL budou výsledky dobré i když je dyslektik a minulý rok zvládal učení pouze foneticky.Takže ještě jednou poděkování od srdce Vám a všem Vašim kolegům,kteří tak nezištně pomáháte druhým. :-D

Děkuji Vám za tento kurz pro začátečníky,přesně tohle jsem hledal.

Re:

Buď rád, že ještě NEJSI začátečník… :o) Jako já…

Užitečné a prospěšné

S velkou vděčností jsem se prošel Vašemi stránkami, které jsou přívětivé i pro ty z nás, kteří potřebují trochu více porozumění pro detail, což souvisí v mém případě především s věkem. Je to od Vás čin hodný úcty.
Děkuji.

hodiny

Zdravím.Výborné stranky uz som sa tu dost naučil.
Prosim vás existuje tu vyuka o hodinách?Myslím tým odpovede na otázku kolko je hodin?Uz dlho to tu hladam ale marne.Dakujem

Odkaz na příspěvek Příspěvek od muzikus vložený před 16 lety

hodiny

Zdravím.Výborné stranky uz som sa tu dost naučil.
Prosim vás existuje tu vyuka o hodinách?Myslím tým odpovede na otázku kolko je hodin?Uz dlho to tu hladam ale marne.Dakujem

Re: hodiny