Help for English

Angličtina pro začátečníky - Informace o kurzu

Komentáře k článku: Angličtina pro začátečníky - Informace o kurzu

 

language lab

Dobrý den,
na stránkách vitware jsem našla pouze word manager slovník,tak jsem se chtěla zeptat jestli je to Váš výukový program-language lab-na který odkazujete.Děkuji

Odkaz na příspěvek Příspěvek od bedecko vložený před 12 lety

language lab

Dobrý den,
na stránkách vitware jsem našla pouze word manager slovník,tak jsem se chtěla zeptat jestli je to Váš výukový program-language lab-na který odkazujete.Děkuji

Re: language lab

LANGUAGE LAB jsme již přestali zcela dodávat, nahradil ho Word Manager.

Dobrý den,mám na vás dotaz kldyž jsem si přidala novou lekci na Language lab tak se mi neotevřela a napíše mi to Run – time error ´62´ input past end of file co mám s tím dělat?

musim se pochvalit

:-) dnes me ve skole moje pani ucitelka pochvalila,ze jsem best student ve tride…a to muzu podekovat jenom vam pane Marku..od te doby,co studuji podle vas,jsem na tom mnohem lepe…minuly tyden jsme ve skole psali velky test a z 50 otazek jsem mela jenom 3 spatne…nakonec se jeste naucim anglicky :-D preji vam,at se vam nadale dari,budu vam stale verna,good night

Poděkování

Moc zdavím a děkuji za možnost učit se číslovky. Je mi 68 let, asi se toho tolik nenaučím, ale nesmírně mi tento způsob procvičování pomáhá. Ještě jednou děkuji.

jak pokračovat

Dobrý den, došla jsem podle mapy kurzu na konec 7 lekce pro začátečníky a prosím o radu, jak pokračovat dál. Kurz je skvělý, je mi 55 a snažím se oprašovat mizivé znalosti a trénovat mozek učením nového. Moc děkuji, Jana

Výborné stránky, moc chválím!

Moc Vás chválím, jsem velmi ráda, že jsem našla tento kurz. Budu se moc snažit konečně se něco pořádně naučt. A to i bez toho, že budu muset zaplatit docela velké peníze.