Help for English

Fonetická abeceda

Komentáře k článku: Fonetická abeceda

 

hlasitost

Technická poznámka: hlasitost americké výslovnosti je u mnoha slov mnohem menší mež u britské výslovnosti

Re: M.A.

Of course, thanks!

fonetická abeceda

Dobrý den,musím vám poděkovat za vaše úžasné stránky,jsou perfektní.Jsem naprostý začátečník samouk,ale skvěle se mi tu učí,jediné co mi dělá problém je fonetická abeceda a výslovnost.učila jsem se totiž němčinu,tak se mi to plete.ale doufám že se to poddá.vše ostatní mi jde neuvěřitelně rychle.ještě jednou děkuji

Re: Re: Re: Re: problém s výslovností

LONGER „G“ je slyšet v BrE, ale v AmE se vyslovuje v komparativu bez „G“ [lo:n?], takže naopak chtít v US něco [long?] by mohlo znít trošku cize. Pokoušel jsem se vkládat (ctrl C/V) do těch závorek fonetické symboly (schwa etc) ze stránek phonemicchart.com, ale místo toho se tam objevuje otazník. Jak sem lze vložit ty fonetické symboly?
Jinak, máte moc pěkné stránky, upozornila mě na ně asi před 2 roky jedna moje studentka a od té doby je všem vřele doporučuji. Díky.

Re: Re: Re: Re: problém s výslovností

fonetické znaky zde bohužel podporovány nejsou.

Re: Re:

také jsem párkrát slyšel výslovnost /seiz/ „he says“. nikde jsem se však nedočetl, zda je to správně nebo možné. nejedná se jen o nějaký dialekt? mám to v několika podcastech od bbc, kde jistý host pořadu skutečně vyslovuje /seiz/. možná bych našel i odkaz..

Odkaz na příspěvek Příspěvek od dusan veselka vložený před 14 lety

Re: Re:

také jsem párkrát slyšel výslovnost /seiz/ „he says“. nikde jsem se však nedočetl, zda je to správně nebo možné. nejedná se jen o nějaký dialekt? mám to v několika podcastech od bbc, kde jistý host pořadu skutečně vyslovuje /seiz/. možná bych našel i odkaz..

Re: Re: Re:

Dle všeho, co jsem kdy viděl, slyšel a četl, je to špatně. Správná výslovnost je /sez/

dodaz

Dobrý den pane Vít…